2015. 06. 01.

Információk - Danielle Cobbler

SZIASZTOK!

       Nem akarok bunkónak tűnni és senkit nem szeretnék megbántani, vagy valami ilyesmi, ezt előre leszegezem.
       Említettem egy bejegyzésben, hogy pár napig inaktív leszek. Ugyan egy hetet írtam, ami egy hónapra húzódott, de a laptopom még csak most javult meg teljesen. Kis türelmi időt kértem tőletek a rendeléssel kapcsolatban. „... ezért megkérlek titeket, bár aktív vagyok, ne küldjetek e-mailt”
       Ennek ellenére jó pár rendelést kaptam, amit az utóbbi két percben kitöröltem. Mindet. Egytől-egyig. (Lehet szörnyülködni.) Elnézést kérek tőletek.
       Aki még mindig úgy gondolja, hogy szüksége van arra a fejlécre/design-ra, az kérem küldje újra.
 ------------------------------------
        Más. Ugye néhány hete létrehoztam egy YouTube csatornát. Két videót feltettem, nézzétek meg őket, okuljatok belőle. Remélem, hasznotokra válik. Hagyjatok véleményt majd magatok után.


És, csakhogy valami cuki gifet beillesszek ide nektek a végére...
NE FELEDJÉTEK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése