2014. 04. 06.

Textúrák, Képek, Karakterek, Blogajánló, Filmajánló - Briana T.

Sziasztok! Nem tudtam mivel lephetnélek meg titeket, ezen a borongós, felhős napon, de végül arra jutottam, hogy összeállítok egy design bejegyzést. Remélem mindenki kedvét leli a nézelődésben. Örülnék, ha kommentben értesítenétek, ha vittetek valamit, valamint érdekel, hogy van-e igény az ilyesféle bejegyzésekre, mert akkor esetleg sűrűbben is hozhatnék. Csak szerintem olyan, mintha a hétvége 3 percig tartana? 

Textúrák



















Képek

Ezekkel a képekkel azt csináltok, amit csak akartok. Sok mindennek lehet hívni őket, de én maradok a "képek leginkább fantasy kategóriában" megnevezésnél. Rátehetitek a fejlécre, esetleg inspirációnak használjátok.





















Karakterek
Íme a második karaktercsomag tőlem, remélem találtok a blogotokhoz megfelelőt.

Anya Prosto

Ariadna Majewska

Ksenia Muraska

Linda M.

Lua Perez

Maria Rondinella

Mary Volkova

Mateea Lucia

Nanda Polly S.

Natali Danish

Natasha Koshel

Rachel Lynch

Rachel Marie Iwanysyn

Sonya Karamazova

Thelma Malna


"Blogajánló"

Régebben, mikor még nem voltam olyan jártas a blogvilágban, nehezemre esett találni egy olyan blogot, ami felkelti az érdeklődésemet, nem sablonos, és nem hagyták abba félúton - esetleg csak szüneteltek kicsit. Gondoltam felsorolok nektek néhány blogot, amit bűn nem elolvasni, legalábbis szerintem. A legtöbb ezek közül Zaynes, de sokban az egész 1D feltűnik. Próbáltam olyanokat felsorolni, melyek nem annyira felkapottak, így nem olyan nagy az esélyük, hogy már találkoztatok velük.
Íme néhány:


Filmajánló

Egy régebbi film, amely nagy hatással lehet a mai fiatalokra. Nagyon tanulságos, mindenkinek figyelmébe ajánlom. Mivel eléggé megrázó, nem való a gyenge idegzetű embereknek.
Imertető: Joosep az osztály lúzere, kegyetlen tréfák célpontja. Apja katona, ezért az a véleménye, hogy fiának meg kell védenie magát. Kaspar új fiú az osztályban. Egy napon, amikor a fiúk meztelenre vetkőztetik Joosepet, és belökik a lányöltözőbe, Kaspar úgy dönt, hogy megvédi osztálytársát. Ezzel ő is az osztály célpontjává válik. Egy különösen megalázó eset után úgy döntenek, kölcsön veszik Joosep apjának fegyvereit, és bosszút állnak.

Aki szereti az állatokat, a lovakat, annak nem szabad kihagynia ezt a fantasztikus filmet. A minap néztem meg, és meglehetősen lekötött.
Ismertető: A nyári táborról szőtt álmok szertefoszlottak! A tizennégy éves Mika megbukott az iskolában, így szülei azzal büntetik, hogy a nyarat szigorú nagyanyja méntelepén tanulással kell töltenie. Mika azonban Sam, a lovászfiú mellett, aki nem tudja róla levenni szemét, még valamit felfedez, ami felkelti érdeklődését: Szélvihart, a vad és szilaj csődört.

Nekem ez a film megunhatatlan. Imádom Christinát, és itt is tökéletesen alakít, ahogyan azt tőle várhatjuk.

Ismertető: Ali egy kisvárosi lány, aki álmait követve Los Angelesbe menekül nehéz és viszontagságos, reménytelen élete elől. Pincérnői állást vállal a Burlesque-ben, egy revüklubban. Alit lenyűgözi a musical-előadás koreográfiája, a csodálatos ruhák, olyannyira, hogy elhatározza: egy nap ő is a revü táncosa lesz.






7 megjegyzés:

  1. Szia! :) Vittem a textúrák közül az utolsó képet, ha nem gond! :33
    Nagyon szépen köszönöm, hasznos a bejegyzést, szerintem lehetne ilyen sűrűbben is! :D :D :D

    SamWilberry xx
    almokontul.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Hali, vittem pár textúrát (5., 10., 13., 18.,) Köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. Hello!
    Úristen! Annyira köszönöm, hogy így gondolod a blogomról a dolgokat! Úgy megrémültem az elején, aztán meg csodálkoztam..Mindegy. Megmelengetted a fagyos szívemet! Szóval, örülök, hogy így gondolod!
    Ezer puszi: Kincső.xx

    VálaszTörlés
  4. én textúrát vittem, meg pár képet a fantasys részről. A textúrákból: 1,2, 9, 13, és asszem' 17 :)

    VálaszTörlés
  5. Szia elvittem 3 textúrát! Köszi

    VálaszTörlés
  6. Szia! :)
    Az 5.-et és a 13.-at elvittem a fejlécek közül! :3
    Köszi szépen! :*
    Puszi!

    VálaszTörlés