2014. 04. 27.

Elkészült rendelések

 Fejlécek





 Design

Rendezett képek





















5 megjegyzés:

  1. Szia!Én kértem tőled egy desing átalakítást.Megkaptad az e-mailt?Mert nem írtál vissza.Látom,hogy most jelenleg ez nem aktív,de mikor küldtem a levelet akkor még aktív volt.

    Üdv:Rosetta

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nem kaptam meg, de jelenleg születel a design, majd írj, akkor ha újra aktív lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben,de megadod a saját e-mail címedet?Mert úgy tűnik az oldal e-mail címére nem tudok levelet küldeni.Ugyanis mikor Ever-től kértem desing átalakítást akkor sem kapta meg a levelet így a saját címére kellett küldenem.Szóval kérlekszépen add meg a sajátodat és akkor ha aktív lesz akkor tudom küldeni a rendelést. :)
      Itt van az én e-mail címem:
      rosettaf1fanforever@citromail.hu

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  3. torok.marti98@gmail.com

    VálaszTörlés