2014. 05. 04.

Elkészült rendelések, Textúrák, Vegyes gifek, Karakterek

Sziasztok! Egy újabb design bejegyzéssel érkeztem, nézelődjetek kedvetekre! Először horroros gifeket akartam hozni, de rájöttem, hogy nekem még csak az sem megy, hogy 1 másodpercig ránézek, és aztán lementem, mert nem tudok tőle aludni, aztán úgy gondoltam, hogy keresek valami élettel kapcsolatosat, de végül a szerelmeseknél kötöttem ki, így lett a címke "vegyes". :D 

Design





Rendezett képek














Textúrák



































Gifek


































Niall Horan gif (kérésre)







































Karakterek

Anna Lusia Braun

Darina Suprun

Nesairah Nesstyle

Olga Choi

Sirma Markova

Tess Lively

Victoria Temnova

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése