2014. 09. 24.

Életjel - Vivianne S.

Sziasztok Csibék!

Tudom, hogy mostanában nem igen voltam elérhető, és egy csomó dologgal el vagyok maradva, de mentségemre szóljon, hogy most kezdtem bele gimnáziumi tanulmányaimba, és meg kell mondjam, a gimi szívás. Bár eddig is tudtam, elég nehéz feldolgoznom, hogy háromszor annyi tanulnivalót kapok, mint az általánosba, ráadásul napi hét-nyolc óráim vannak. Mikor hazaérek, egyből leülök tanulni, és így tényleg semmi időm nem jut a blogra. Próbálok sietni, és behozni a lemaradásomat, de kérlek ne haragudjatok rám, amiért ez ilyen nehezen megy.

Még egy "bejelenteni valóm" lenne számotokra, ami nem más, minthogy létrehoztam egy blogos ask.fm oldalt magamnak. Ennek célja az, hogy itt elérjetek, és tudjatok rólam egy keveset. Ha valamire kíváncsiak vagytok, nyugodtan kérdezzétek meg, mindenre válaszolok (egy bizonyos határon belül). Kérdezzetek sokat, sietek a kritikákkal, és a cikkekkel, puszi: Vivianne S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése