2014. 09. 28.

!!Fejlemények!!

Sziasztok! 

Gondolom észrevettétek, hogy nagyon régóta nem vagyunk már aktívak. Igyekeztünk minden héten legalább két bejegyzést összehozni, de ez sehogy sem sikerült. Megbeszéltük, hogy hetente jelentkezünk, de hiába, mivel sehogyan sem tudtuk összehozni. Semmiképpen nem szeretnénk szünetet hirdetni, a blog eltávolítására pedig, még csak gondolni sem akarunk. Iskolaidőben mindenkinek rengeteg a teendője, tanulás, iskolai programok, házik... Már az problémát jelent, hogy egy héten egyszer találkozót tudjunk szervezni a legjobb barátnőnkkel, vagy bárkivel. Arról meg ne is beszéljünk, hogy a legtöbbünknek történetes bloga is van, és arra is alig tudunk időt szakítani.

Nekem például tömérdek vizsgám lesz év végén, és nem szeretnék lemaradni a tanulással, hogy egy hét alatt kelljen bepótolni mindent. Hiszen itt a jövőnkről van szó. 

Hétvégente jutna csak egy kis időnk a blogra, de ezt is szeretnénk inkább magunkra fordítani. Véleményem szerint ezzel mindenki így van. Ezen okokból kifolyólag, úgy döntöttünk, hogy csak a szünetekben ( őszi, téli, tavaszi, illetve nyári) leszünk aktívak, akkor viszont nem fogunk lazsálni. Természetesen előfordul majd, hogy néha hét közben, illetve bármikor közzéteszünk egy cikket, egy kritikát, de ezt nem ígérhetjük meg.

Boggie és Chloe sajnálatos módon kiléptek közülünk, az időhiány miatt. Igen megcsonkult a társaság, de főleg a designosok száma. A szerkesztőfelvételre még mindig várjuk a kreatív bloggerinák különböző cikkeit, illetve a fejléceket, és mindenféle munkát. 

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!Én írtam e - mailt designosokra és fejlécre, de még nem válaszoltatok:/

    VálaszTörlés
  2. Nekem sem... Én megértem, hogy nem kerültem be, de azért válaszolhatnátok...

    VálaszTörlés