2014. 11. 08.

Bemutatkozás - Fantasy Girl (Renee J.)

Hiszek abban, hogy mindenki magától képes fejlődni, hisz' minden csak gyakorlás kérdése. Ugyanakkor, ha nincsenek segítségemre a design blogok, lényegében sehol sem lennék. Ha akkor nem jártam volna a dolgok végére, még mindig értelmetlenül állnék előttük. 

Sziasztok!

Nemrégiben küldtem egy e-mailt a szerekesztőfelvétellel kapcsolatban, amiben megírtam, hogy a cikk/kritika/interjú/ajánló posztra szeretnék jelentkezni. Jelenleg egy hónap próbaidőre vettek fel, de ettől függetlenül ugyan úgy kérhettek kritikát tőlem is. Erről pontosabb információt találtok a rendelésről című menü pontban, és kérlek vegyétek figyelembe a limithatár oldalon található információkat is.

Közel két éve kezdtem el a blogást, tapasztalat nélkül, és igen csekély szókinccsel. Az általam megfogalmazott történetben semmi eredetiség nem jelentkezett, írásstílusom egyaránt csapnivaló volt. 

Kritikaírással két blogon is foglalkoztam, ám közel sem tartoztak "jó" kategóriába első munkáim. Van néhány érdekes témakör, melyből szívesen kerekítenék egy egész cikket, építő jellegű információkkal ellátva - remélhetőleg még nem jelent meg ehhez hasonló. Van néhány különleges bloggerina, akikkel szívesen készítenék interjút, ezzel a lehetőséggel mindenképp vissza is élnék. Tömérdek történet van a bloggervilágban, különböző kategóriákba sorolva, mindezt szívesen osztom meg a lelkes olvasókkal, akik alig várják, hogy egy újabb történet olvasásába kezdhessenek. 
    
Szeretném megköszönni a lányoknak a lehetőséget, és ha bármi kérdésetek/gondotok van tőlem nyugodtan kérdezhettek, de azt ezért elmondanám, hogy fejléc készítésében nem vagyok otthon, valamint a design sem az én világom -erre más szerkesztők alkalmasak.
Nagyon örülök, hogy tagja lehetek a Dare To Dream szerkesztőségének, remélem nem lesz semmi gond a munkámmal, és végleges társszerkesztővé válhatok.


További kellemes hétvégét mindenkinek,
Fantasy Girl (Renee J.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése