2014. 12. 06.

Meglepi! - Danielle Cobbler

S Z I A S Z T O K !

Szóval, a helyzet a következő: unatkozom. Ezért úgy gondoltam, Mikulás alkalmából elkészítem még ma az első 6 fejléc rendelést! Na, ki mit gondol? Egy villámgyors fejléc változtatás? Gyertek nyugodtan a kéréseitekkel, várom őket sok szeretettel. Cserébe csak azt kérem, hogy az email-be írjátok meg, szerintetek milyen "ajándékokat" hozzak a többieknek vigaszul, akik sajnos lekéstek erről a hihetetlen ajánlatról. :D Gondolok itt pl.: elvihető fejlécre, tutorial-ra(fejléc készítés az én módszeremmel, vagy nem is tudom - ezt is írjátok meg!), textúrára, stb. Szóval hajrá! Este jelentkezem a végeredménnyel. Sok sikert kívánok mindenkinek!

VÁROM A RENDELÉSEITEKET,
 Danielle Cobbler 
VOLTAM, VAGYOK, LESZEK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése