2013. 10. 19.

Kritika #4






Kedves Amelia! Igyekeztem minél előbb hozni neked a kért kritikát, bár picit tovább tartott, mint szerettem volna, az ok pedig az időhiány.  Na a lényeg, hogy most már itt van, és láthatod!

Kinézet: A fejléccel kezdeném. Nos, a fejléc háttere gyönyörű, varázslatos, rejtélyes, ami nekem rettenetesen tetszik, viszont a két főszereplős kép elhelyezése nem a legjobb! A lánnyal még nem is lenne semmi gondom, csak annyit tanácsolnék, hogy a legközelebbi munkádon helyezd középre! Azonban ez a kép Logan Lermanról nem tetszik, egyrészt mert fehér körvonalú, másrészt pedig mert túl éles! A helyedben valamivel halványabbra tenném! A fejléc összhatása szép, ezért mást nem igazán tudok felhozni ellene.
A háttér szerintem nem passzol teljesen a blog többi színéhez. Mindenképpen állítsd egykét árnyalattal világosabbra, vagy egyszerűen keress egy másikat, egy olyat, ami még szebbé tenné az összhatást.
A kurzorod nagyon tetszik, az egyik kedvencem. Szeretem a kicsi dolgokat. A modulok is rendben vannak, nagyon rendezett. A szereplős oldalnak külön örültem, mondjuk jobb lehetne, ha feltüntetnél róluk pár dolgot, vagy egy-egy idézettel jellemeznéd a két karaktert!  A bejegyzések kinézete is szép, nincs velük gond, mindössze a címeknél kicsit feltűnőek az „Ő” betűk. Szerintem a cserék modulnál állítsd be, hogy csak 5-öt mutasson egyszerre, mert így majd a végtelenségig fognak együtt görögni az oldallal, ami nem túl előnyös, inkább bosszantó.

Történet: Mivel eddig csak négy szösszenet van fent, nem sokat tudtam hozzáfűzni a dologhoz, amit sajnálok, mindenesetre próbálkoztam. A fogalmazásod nagyon választékos, és meglehetősen szép. Látszik, hogy bő a szókincsed, és ezt jól ki is tudod használni. A helyesírásodban sem találtam kivetni valót, mindössze pár szóismétlést fedeztem fel, de azt is csak, mikor nagyon kerestem.
Az alaptörténet is nagyon tetszik! Még nem találkoztam hasonlóval a blogvilágban, ezért határozottan kijelenthetem, hogy egyedi. Élvezetes volt olvasni, lekötött, amiért hatalmas dicséret. Örülök, hogy vannak még olyan emberek, akik a saját fantáziával, képzelőerővel rendelkeznek, és nem is félnek használni ezt, határozottan közéjük tartozol.  Sok mindent kilehet hozni még ebből a történetből, és ha ügyesen csűröd-csavarod majd a szálakat még jobb lehet. Soha ne hagyd, hogy kiszámítható legyen a folytatás!


Sok sikert kívánok neked a további blogoláshoz! Bár, ahogy látom nem lesz itt probléma. :)


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát! Fúú, tök boldog vagyok:)
    Puszi, Amelia Finnick

    VálaszTörlés