2015. 04. 26.

Elkészült rendelések - Danielle Cobbler

SZIASZTOK!
Néhány fejléccel, két design átalakítással és egy
meglepetéssel jöttem. Remélem, tetszeni
fognak nektek és a rendelőknek is.
Danielle Cobbler xx







xxx
***

xxx

Ennél csak a fejléc az én művem.
xxx

***

Elérkeztünk a meglepetés részhez. Felvettem, ahogyan
elkészítek egy fejlécet és kicsit felgyorsítottam.
Elég sokat bénáztam, ezt nézzétek nekem el.
 Ha tetszik a videó, iratkozzatok fel
a YT csatornámra: xxx
(ugye milyen cuki a csatorna fejlécem? ♥)


8 megjegyzés:

  1. Drága Danielle ♥!

    Még egyszer köszönöm a fáradozásod ♥! (Valamelyik fejezetben már megköszöntem a blogon, de sebaj :D)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, örültem, hogy végre valaki Larryt rendel tőlem :)

      Törlés
  2. Drága Danielle! Nagyon szépek a munkáid mint mindig. Lenne egy kérdésem. Hogyan csináltad meg azt ( a videóban), hogy egy másik kép színe szerint állítottad be a fejléced rétegének a színét. Nagyon begyorsult a végére így lemaradtam róla. Viszont nagyon figyelmes kis meglepetést hoztál össze, mert így valamicskét én is fejlődtem.
    Köszönettel,
    Rowena

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      PSD-vel. Pár napja ki is tettem egy olyan bejegyzést amiben általam kreáltak voltak, de ha beírd a Deviantart keresőjébe, hogy 'PSD coloring' akkor kidob egy csomót. Ha pedig a YT-on rákeresel, biztos találsz pár videót, amiben bemutatják, hogyan kell használni őket. :)

      Danielle Cobbler xx

      Törlés
  3. Kedves Danielle!:) Mégegyszer nagyon köszönjük a szép munkádat! xx

    VálaszTörlés
  4. Miranda Elenor2015. május 2. 11:24

    Szia!
    Mivel szerkesztetted a videót, hogy így gyors legyen, és efektek legyenek? :)))
    köszönöm a válaszod :)

    VálaszTörlés