2015. 03. 26.

Zayn Malik kilépése, avagy a One Direction feloszlik? - LisBeth



Ebben a cikkben Zayn Malik-ról, illetve a One Direction-ből való kilépéséről szeretnék írni, mert szerintem igazán megérdemel egy pár szavas „tisztelgést” a pályafutása.
Mind tudjuk, elég megosztó a banda, de abban mindenkinek egyet kell érteni velem, hogy jelenleg Ők a világ legsikeresebb énekesei, s ezt a címet már vagy 5 éve birtokolják.
Cseppet sem mondanám magamnak rajongónak, hiszen nyilvánvalóan nem vagyok az, csak van szemem és láttam a híreket, melyek felrobbantották a tumblr-t, twitter-t, facebook-ot és az egyéb portálokat.
Zayn hivatalosan is kilépett a One Direction-ből millió lány bánatára. A banda egyelőre még nem fog feloszlani, legalábbis a menedzserük ezt nyilatkozta, de szerény véleményem szerint hamarosan vége lesz ennek a korszaknak. Szerintem Zayn oszlopos tagja volt csapatuknak, az egyik legkülönlegesebb ember, s elvesztésével olyan kár éri a bandát, melyet sosem fognak tudni kiheverni. Több helyen is azt olvastam, hogy Harry Styles minden erejével próbálja egyben tartani a bandát, s a többieket ösztönözni, valamint már az ötödik albumukon is dolgoznak.
Zayn nyilatkozatában azt mondta, hogy egy normális, 22 éves srác életét szeretné élni, s 5 év felejthetetlen élmények után, s a világ legnagyszerűbb embereitől elbúcsúzva kilép a reflektorfényből. Természetesen, négy barátja (Louis Tomlinson, Harry Styles, Liam Payne, Niall Horan) támogatják, sőt egyik koncertjükön meg is siratták elmenetelét.
Én úgy gondolom, hogy volt előjele bőven Zayn kilépésének, hiszen amennyire utánakerestem a dolgoknak, azt láttam, hogy az utóbbi időkben kedvtelenebb volt az interjúkon és a koncerteken is, továbbá teljesen belefogyott a szupersztár életébe.

Szó, mi szó, én sajnálom, hogy egy ilyen remek ember távozott a One Direction-ből, nagyon sikeres életet kívánok neki is, ahogy a többieknek is és szerintem megérdemelte ezt a pár szót, ami ráfordítottam.
Nektek is köszönöm, ha elolvastátok a cikket, s kérlek, ne írjatok utálkozó hozzászólásokat.

Fő forrás: CNN

Sok puszi és ölelés,
Lis

3 megjegyzés:

  1. Hiányozni fog nekűnk, de ha sok millio lány strájkolna az se érne semmit. És megértem Zayn-t mert tavaly én azt akkartam hogy híres énekes legyek meg stb, de rájőttem nem jó ez az élett. Téged irányítanak, nincs egy perc nyugtod sem az interjuk meg a fellépések miatt. Pappaazzik figyelik minden mozdulatok, rajongók gyülöllik barátod/barátnőd emiatt nem lehet kapcsolatod.
    Jobb egy nyugisabb élet és 100% egyet értek Zayn-nel.
    :) Remélem azért majd lesznek Zayn- selfiek :'D :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek teljesen, ezért is remélem, hogy számára egy sokkal kedvezőbb élet veszi kezdetét. :)

      Törlés
  2. Bocsa a hibákért de már nem tudom átjavítani :/

    VálaszTörlés