2014. 02. 08.

#1 Fejlécverseny- Eredményhirdetés

Sziasztok! Előző hétre volt esedékes a közzététel, de mivel magánügyi problémák adódtak, így csak ma jutottunk el idáig. Szeretnénk mindenkinek megköszönni, aki jelentkezett a versenyre, és végül be is küldte a kész fejléceket. Persze voltak páran, akiktől nem kaptuk meg, ennek pedig nem tudjuk az okát, de biztosan közbejött nekik valami, aminek az volt a következménye, hogy nem tudták elkészíteni. Ha valakinek a beküldésnél akadtak nehézségei, az nyugodtan jelezze nekünk kommentben, hátha megoldást találunk. Nos akkor lássuk.


Roar kategória

KATHERINE WALKER

Ever: Nekem az első ami eszembe jutott róla, hogy túl éles. Sok a szín, a "Katy Perry" szöveg pedig alig látszik. A jobb oldali rész egy kicsit egyszínű, de egyébként semmi probléma. Gyönyörű és pontosan illik a kliphez. 5/4
Honey Finnick: Talán túl sok benne a szín, de az összhatás nekem tetszik. A 'Katy Perry' szöveg nagyon beleolvad a fejlécbe, és a részlet a zenéből alig olvasható. 5/4
Khyira: Tetszik, jók a színek. A felirat nehezen olvasható, ettől még az egyik kedvencem. 5/4.7
Cher Brooks: Tetszik. Bár ha jobban megnézem mégsem annyira, számomra túl összevisszaság. Nem tetszenek rajt a betűtípusok, a sárga szöveg pedig nehezen olvasható. Az oroszlán kivágása kissé furcsa. Valamint a Dare to dream nagyobb méretet is kaphatott volna. 5/3
Riri: Első pillantásra egy kicsit túl sok volt, túl élénk, de mikor a szemem hozzászokott a sok színhez, egyre jobban és jobban megtetszett. A szöveget nehezen tudtam kibogarászni, de még így is ez volt az a fejléc, ami számomra talán a legjobban visszaadta mind a szám, mind a klip hangulatát. 5/4.5
Briana T.: Mikor először megláttam nekem kicsit sok volt benne a szín, de ha jobban megnéztem rájöttem, hogy igazából tetszik. A kikötéseknek megfelel, és az is jó megoldás volt, hogy Katy csak betűkkel szerepel rajta, mivel nem köteleztük, hogy egy kép kell róla. Az egyetlen, amit nem tartok jó választásnak, azok a betűtípusok. A fejléc tükrözi a klipet és a hangulatot is. Ügyes vagy! 5/5
Összesen: 25.2 pont


VIRÁG TORNYOS

Ever:  Két oldalt a képek egyáltalán nem tetszenek rajta. Katy középen egész jónak tűnik, de bal oldalt már nem. Úgy veszem észre egy kicsit elmosódott hatást kelt, de lehet ez csak az én rossz szemem miatt van. 5/3.8
Honey Finnick: Lehet, hogy csak nekem tűnik úgy, de olyan, mintha leszedtél volna egy képet, és arra rátetted volna baloldalt Katy-t, jobb oldalt pedig a tigrist.  A felirat pedig eltűnik rajta. 5/3
Khyira: Az elrendezés jó, a háttérben lévő képek túl erőteljesek. Elvonják a figyelmem a főszereplőről. 5/3.5
Cher Brooks: Nem rossz, de nem is az igazi. Valamiért nem tetszenek a képek, Katyről lehetett volna két különböző képet rárakni. A bal kép kivágása nem tetszik, viszont az alap jó. A felirat nem tetszik, rossz helyen van, és rossz méretben. 5/3
Riri: A háttérben Katy és a tigris túl erősen ki lettek hangsúlyozva, így viszont az előtérben az énekesnő már nem emelkedett ki annyira, mint ahogy az valószínűleg tervezve lett. A felirat is kicsit elveszett Katyben. 5/3
Briana T.: Az elképzelés jó, de úgy vettem észre, hogy nem igazán sikerült megvalósítani. A háttérben lévő képeket jobban összelehetett volna mosni, hogy ne keltsen ilyen keszekusza hatást. A feliratok nem igazán tűnnek ki a fejlécből. Én egy kicsit soknak, zsúfoltnak találtam az egészet. 5/3
Összesen: 19.3 pont

TINA NG

Ever:  Ha hazudnék azt mondanám, hogy szép. Természetesen jó, de sem Katy, sem pedig a tigris nem tetszik rajta. Mármint az, hogy így helyezted rá a fejlécre, azt jó ötletnek találom, viszont hogy a tigris egy pöppet homályos nálam, ez így rontja az egészet. A ROAR felirat sem tetszik mivel a fejléc egy kicsit sötét és egyszínű, így nagyon feltűnő rajta a narancs szín. 5/2-3 
Honey Finnick: A ROAR felirat nagyon jó, viszont a fejléc kicsit sötét. Az idézet a zenéből, pedig alig olvashatóan látszik, én például nem bírtam elolvasni a felső részt. Még a szaggatással sem vagyok kibékülve. Alul, még úgy ahogy jól néz ki, de ott felül nagyon nem kellett volna. 5/3.1
Khyira: A szöveg a kedvencem, imádom! Katy is tetszik, de a tigris nem. Nem túl jó a minősége, és olyan színtelen is. 5/3.8
Cher Brooks: Hű, hát. Első látásra nagyon megtetszett, aztán jobban megnéztem, és kellett egy kis idő, mire megtaláltam rajta a DTD feliratot. A bal tigris nem tetszik rajta, érdekes. Viszont az alap nagyon jó! A feliratok tetszenek, a színek jók, bár az oldal címe lehetett volna nagyobb. 5/4
Riri: Az elrendezés, valamint a ROAR felirat nekem nagyon tetszik, akárcsak Katy, de hozzá viszonyítva a tigris már nem nyerte el annyira a tetszésem, túl elmosódott lett. A kép alsó felében pedig kicsit sok lett a szöveg, nekem el is veszett a sötétebb színek miatt. 5/3
Briana T.: Az első szembetűnő dolog az a sok szöveg, amik nem mellesleg túl nagyra sikerültek. Tetszik az ötlet, de szerintem a színek lehettek volna kicsit élénkebbek. A fejléc hátterében lévő dolgokat nem igazán lehet kivenni, mivel a szövegre fektetted a legnagyobb hangsúlyt. Összességében a kép nekem nem nyerte el a tetszésemet. 5/3 
Összesen: 21.9 pont

AMELIA DE FELICE

Ever:  Igazából engem megfogott. Azért valami mégis böki a csőröm, például hogy a háttérből nem nagyon lehet kivenni a képeket és a feliratot sem annyira látni, mivel a fejléc maga zöld, így a felirat beleolvad és nem lesz túl szép. Viszont tetszik, engem meggyőztél. 5/4 
Honey Finnick: Nekem ez a kedvencem. Szépen elvannak rendezve középen a képek, viszont bal oldalt sokáig nézegettem, még végül rájöttem, hogy az Katy akar lenni. A szöveg alig látható helyen van, és bele is olvad a fejlécbe. De az összhatás jó. 5/4
Khyira: Nagyon jó az elrendezés! A zöld szín is a kedvemre való. A feliratot viszont nem látom... Mindenesetre tetszik, gratulálok! 5/4
Cher Brooks: Szép! Bár számomra az egész el van mosódva, élesíthetted volna a képeket, mielőtt rátetted. A Dare to dream szöveg eleje lelóg a képről, és a színe sem jó. Az alatta helyet kapó szöveg mérete kicsi, és olvashatatlan. Lehetett volna mondjuk egy olvashatóbb színt választani. 5/3.5
Riri: Tetszik-tetszik, az elképzelés és a megvalósítás is majdnem az egyik legjobb, viszont a középső Katy nagyon pixeles lett. De a háttér és a mélyzöld színek nagyon bejöttek, bár a feliratot nem lehetett kivenni, nagyon beleolvadt a "környezetbe". 5/3.9
Briana T.: Túl zöld. Ez az első dolog, ami eszembe jutott róla. Tetszik a háttér, a levelek, a növények igazán ellettek találva, de szörnyen pixeles a kép, ami sokat ront az összhatáson. Egyik szöveg sem tűnik ki igazán, sőt alig lehet őket kiolvasni. 5/3.8
Összesen: 23.2 pont

LILI SUGÁRKA MÉSZÁROS

Ever:  Itt is csak azt tudom mondani hogy nem kivehetőek a háttérben lévő képek. Az ötlet jó, a Katy Perry szöveg viszont nem tetszik. 5/3
Honey Finnick: Sem a szöveggel, sem a tépéssel nem vagyok kibékülve. Talán a szöveg csöppet nagyra sikeredett, vagy nem is tudom, de nekem nem tetszik. 5/3
Khyira: Nem tetszik! Mi ez a tépés? Mintha két fecnit egymás mellé raktam volna, és azt is csak messziről...  bocsi, de nem... 5/2
Cher Brooks: Szép, de... szerintem túl nagy a távolság a két tépés között. Bár az elképzelés tetszik, a fejlécalap azért lehetett volna valami dzsungelhez köthető. Az első betűtípus tetszik, a második nem. Lehetett volna valami kézírás típusú. 5/4
Riri: Az alapötlet bejön, viszont nekem túl nagy a hézag Katy és az oroszlán között, a háttér pedig nagyon halvány, kicsit el is nagyolt. A szövegből egyedül a Katy Perry felirat nem tetszett. 5/3
Briana T.: A kivágás Katynél nem épp a legjobbra sikerült. A háttér szerintem túl üres, vagy halvány, viszont tetszik a DTD felirat. A tépés lehetne fehér helyett átlátszó, hogy tudjon illeszkedni bármelyik blog színeihez. 5/4
Összesen: 19 pont

ESZTII SZLAMA

Ever:  Az első amit hozzáfűznék hogy sok a szöveg rajta. A DTD felirat Katy feje felett nem igazán mutat jól, a hosszú szövegsor pedig csak takarja a hátteret. A "Roar" cím ismét rossz helyen van, mert ha jobban szemügyre veszed az egész munkát, látod hogy a szöveg sok, a bal oldali háttér pedig elmosódott. 5/2
Honey Finnick: Túl sok a szöveg, és világos a háttér. A 'Dare to dream' feliratot nem oda tettem volna, és Katy kivágása sem a legjobb. 5/2
Khyira: Túl világos a háttér, túl erőteljes a szöveg és a központi kép, valahogy nincs összhangban. 5/2
Cher Brooks: Hűha, meg kellett dörzsölnöm a szemem, azt hittem romlott a látásom. A szöveg lelóg róla több helyen is, és bőven elég lett volna a ROAR-nak egyszer rajta szereplni. A kivágáés nem rossz, az alap egész jó. Számomra túl fehér, nem éppen az igazi. 5/2
Riri: Nagyon sok lett rajta a szöveg, ráadásul a halvány háttérhez képest túlságosan is erőteljesre sikeredett. Katy kivágása sem lett a legjobb, ráadásul ő is túl éles lett, a feje feletti DTD felirat pedig egyáltalán nem illik oda. 5/2
Briana T.: Gondolom te még kezdő vagy fejléckészítés terén, legalábbis ebből a munkából úgy tűnik. Én feleslegesnek találom ezt a sok szöveget. A fejléced nagyrészt inkább átlátszó, mint színes és a főszereplő kivágása sem sikerült jól. Ha nem lennének ennyire elhalványítva a háttérben szereplő képek, hanem inkább összemosnád őket talán még tetszene is, de így sajnos csak. 5/2
Összesen: 12 pont

LARA ROSE

Ever:  Kezdjük Katy-vel. Túl sok, így az egész fejléc zsúfolt lesz és nem vehetőek észre a képek sem. Annyira. A DTD betűtípusa nem a legszebb, itt is sok a zöld szín. 5/3
Honey Finnick: Túl sok Katy, szinte az lehet mondani, hogy csak ő van rajta. Így nagyon zsúfolt lett az egész fejléc. A felirat betűtípusát mással írtam volna, ez nem nagyon illik a klipp hangulatához. 5/3
Khyira: A központi szereplő nagyon király, kár, hogy ennyi szereplőt tettél rá a képre. Így már túl zsúfolt... :/ 5/3
Cher Brooks: Szerintem jó lett, bár ennyi Katy helyett lehetett volna mondjuk majom, tigris, vagy vízesés, stb. A DTD felirat színe nem tetszik, nagyon beleolvad a képbe. 5/4
Riri: Katy. Katy mindenhol, emiatt pedig a fejléc nagyon zsúfolt lett, egy pont elég lett volna rá. A felirat típusa sem lett a legjobb, egy másik jobban visszaadta volna a klip hangulatát. 5/3
Briana T.: Túl sok Katy. Szerintem teljesen felesleges összezsúfolni a főszereplőről ennyi képet, elég lenne csak a középen lévő is. A háttér igazán tetszik, szerintem nagyon el lett találva, de nem sok látszik belőle. A felirat szerintem szörnyű, egyáltalán nem passzol a hangulathoz. 5/2.6
Összesen: 18.6 pont

CLARK ALISON JANE

Ever:  Nekem az elején amikor először megnéztem kiégett a szemem. Ne vedd sértésnek azért mert azt gondolom hogy egy kicsit világos, de gyönyörű. Szebb lett volna ha Katy-t nem teszed rá ennyiszer, de ettől függetlenül szépen összehoztad. 5/4
Honey Finnick: Nagyon világos, és a rosszul is írtad a 'Katy' szót. A tépés jó, viszont nem találom a DTD feliratot. Lehet csak én vagyok ilyen vaksi, de azt valahogy hiányolom. 5/4
Khyira: Az egyik kedvencem! Szép a tépés, szépek a színek... talán Katy lehetett volna kicsit erőteljesebb középen, de ez legyen a legkevesebb... 5/4.8
Cher Brooks: Az elképzelés tetszik, de a szereplők "láthatatlanok", túl elmosódottak. Szerintem az egész túl világos. A betűtípus nagyon tetszik, bár Katy Perry és a DTD között lehetett volna egy kis méretbeli eltérés. 5/4
Riri: Elsőre túl élénkzöld volt és túl világos, viszont nekem nagyon tetszik. A középső Katy lehetett volna kicsit jobban kiemelve, de ezen kívül nincs több negatívuma. A felirat betűtípusát imádom, nagyon szép, összességében ügyesen megcsináltad. 5/4.4
Briana T.: A felirat gyönyörű lett és illik a fejléc többi részéhez. Egyszerű, mégis nagyszerű, bár lehetnének kevésbé elhalványítva a képek, és a zöld mellett belevihettél volna még pár színt. A középen szereplő kép Katyről nagyon tetszik, a madárral együtt, ez nagyon el lett találva, viszont a te képed is pixeles, ami rontja az összhatást, valamint a tépés nem a legjobb, mivel ott legalul maradt még egy kis zöld rész.. 5/3.8
Összesen: 25 pont

Your body kategória

ROSALIE B.

Ever: Túl homályos és sok rajta a rózsaszín. A felirat tényleg szép, de a képek amik a háttérbe vannak, nem épp a legjobbak. Sok rajta Christina és elmosódott. 5/3 
Honey Finnick: Túl sok Christina, a háttér csak abból áll. A felirat tetszik, és az idézet és jól el van helyezve. Talán a blogger nevedet elhomályosíthattad volna jobban. 5/3
Khyira: a szín jó, a hangulat is remek, de ez a kép... Fel sem ismertem Christinát! Ettől függetlenül 5/3
Cher Brooks: A fejlécalap nem tetszik, a Dare to dream pedig... valahogy, nem is tudom. Érdekes. Érdekes az elhelyezése. 5/3
Riri: A színe és a felirat tetszik, azokkal semmi baj sincs, viszont a háttérben nagyon elszaporodtak a Christinák, ráadásul az előtérben lévő kép nem sikerült róla épp a legjobbra. 5/3
Briana T.: A szín és az elképzelés tetszik, viszont ez a kép rettenetesen előnytelen Christináról. a felirattal nincs bajom. A háttérben lévő képek körvonala néhol még meglátszik és picit homályos a fejléc. 5/2.5
Összesen: 17.5 pont

J. SAMUELS

Ever: Gyönyörű. Esküszöm lenyűgöző munka még ha Selena Gomez is szerepel rajta. Először én sem vettem észre Christinat, de aztán Briana kinagyította nekem és láttam. De egyszerűen elképesztő. Tényleg. Engem megfogtál, szép munka és így tovább. 5/5
Honey Finnick: Nagyon szép a háttér, csak talán kicsit túl sötétre sikeredett. Selena hasa és combja között, nincs kivágva a kép, vagy csak nekem tűnik úgy. A blog címét jobban kiemeltem volna. 5/4
Khyira: Kicsit sötét, és komor. A bal oldali szereplőbe nekem túlzottan bele van mosva. A felirat tűrhető, és a DTD feliratot jobban kiemeltem volna, mint a másikat... ezt leszámítva... 5/4
Cher Brooks: Először is: Mit keres rajta Selena? A fejlécalap gyönyörű, de ha nem tudom, hogy milyen kategóriába jelentkeztél, hanem csak meglátom egy blogon... Azt hinném, hogy valami horror story-t fogok olvasni. A szövegek méretei nem éppen a legjobbak. 5/4
Riri: Elsőre furcsa volt, hogy Selena van az előtérben, a sötét színek pedig nem adták vissza a szám hangulatát. Ettől függetlenül nekem nagyon tetszik, még ha nem is igazán az van rajta, amit a Your Bodytól várna az ember lánya. 5/4
Briana T.: Először azt hittem félreértetted a kategóriát, de végül megtaláltam Christinát. Az összemosás majdnem hogy tökéletes, viszont a színek szerintem nem tükrözik a szám mondanivalóját. A betűtípusok nem nyerték el a tetszésemet, de nagyon szép munkát végeztél. 5/4
Összesen: 25 pont

SIMÁN LACI

Ever: A lány kivágása kicsit pontatlan de a fejléc szép, a háttér nem elmosódott és a szöveg is gyönyörű rajta. 5/4 
Honey Finnick: Mikor megláttam szóhoz sem jutottam. Nekem nagyon tetszik, mindennel kivagyok rajta békülve, viszont a kivágás pontatlan lett. 5/4.8
Khyira: Hát nekem ez túl -bocsi a szóhasználatért - picsás! :D A szöveg amúgy király, csak túl magenta... 5/4
Cher Brooks: Gyönyörű! Nekem nagyon tetszik. Az alap tökéletes, a betűtípusok megfelelőek, csupán Christina homályos egy kicsit ha megvan nyitva nagyobb méretben. 5/4.8
Riri: Ebben a kategóriában nekem ez lett a kedvencem. A DTD felirat nagyon tetszik, ez a sok - de nem túlzásba vitt - élénk szín pedig remekül megadta a hangulatot is. Esetleg a kivágást tudnám kiemelni egy pici hibaként, de még így is 5/4.6
Briana T.: Ez az egyik kedvenc fejlécem. A betűtípusok, az összemosás, és a színkavalkád mind tökéletes, egyedül a főszereplő kissé pontatlan kivágásába tudok belekötni, ott a hajánál. 5/4.9
Összesen: 27.1 pont

AMELIA DE FELICE

Ever: Semmi. Nekem ez jött le belőle, mivel ha jobban megnézed semmit nem látni a háttérbe. Christina szép rajta, a betűtípus szép, egyedül a színe zavart. 5/3.5 
Honey Finnick: A háttérből semmi sem látszik. Foltos az egész fejléc, ami nem lett túl előnyös. 5/3.2
Khyira:  Öhm... miért ilyen foltos? Így kicsit érdekes hatást kelt bennem... 5/3.3
Cher Brooks: Annyira szép lenne! Lenne. Minden fejlécet megnyitottam eredeti méretben, ahogyan ezt is, és azt kell mondjam, Christina nagyon pixeles! Ezen kívül minden más nagyon szép. 5/4.6
Riri: Az biztos, hogy átadja a számot, de nekem túlságosan is... rózsaszín. Christina szépen rá lett szerkesztve, viszont a DTD alatti szöveg nekem elveszik a sok szín között. 5/3.5
Briana T.: Kicsit csicsás, de kifejezetten átadja a szám hangulatát. Ügyesen megszerkesztetted ezt a fejlécet, viszont a betűtípusba itt is beletudok kötni. 5/4.7
Összesen: 22.8 pont

Unfaithful kategória


SZATMÁRY KINGUS

Ever:  Itt is túl sok Rihanna. Imádom ezt az énekesnőt, de tényleg zsúfolt. A DTD betűtípusa egyszerű, de a fenti szöveg viszont tetszik. A szín, egyedi. Nem tetszik, nem tükrözi a dalt, mert túl sok Rihannát tettél rá és nem a dalhoz hasonlítottad. 5/3
Honey Finnick: Zsúfolt, szinte mindenhol csak Rihanna. A DTD feliratnak a színe nagyon nem jön be. Az idézet a zenéből, pedig túl nagy. 5/3
Khyira: Kicsit zsúfolt. Sok benne a szereplő, és fura, hogy csak a középső alak színes. A szöveg a jobb oldalon túl nagy, a DTD felirat ezért eltűnik. Én fordítva oldottam volna meg.  5/3.7
Cher Brooks: Csupán csak a kivágások nem tetszenek. Ez minden. Talán a DTD felirat lehetett volna egy kicsit nagyobb. Minden más jó. 5/3.9
Riri: Az egyik oldalt túl sok van az élesen hagyott Rihannákból - emiatt a középső nem emelkedik ki annyira, még úgy se, hogy színesen lett hagyva -, a másikon pedig a szöveg mérete lett nagy. A színvilág és a DTD betűtípusa tetszik, viszont nem tűnik ki annyira az éles háttér miatt. 5/3
Briana T.: Úgy vettem észre, hogy ez a fejléc is egy kezdő kezei közül került ki. Zsúfolt, túlságosan sok a Rihannás kép, és nincsenek igazán összemosva, így megvannak még a körvonalak, és a szem baloldalt túlságosan kivan fejezve, előbb nézek oda, mint például bármelyik képre a főszereplőről. A tépés sem lett a legjobb. Próbálkozásnak viszont nem rossz. 5/2
Összesen: 18.6 pont

EMMA SHAW

Ever:  A második kedvenc fejlécem, amit megküldtetek ebbe a kategóriába. A színe gyönyörű, viszont a fehér színnel írt feliratot lehetetlen elolvasni, vagyis csak nálam (:D). 5/4 
Honey Finnick: Szép az összhatás, de a részletet a zenéből, nem bírom elolvasni. 5/4
Khyira: szép ez a barnás árnyalat, a szöveg fekete részével nincs bajom, a fehér már erőtlen és olvashatatlan. Amúgy a szereplők jók, az összemosás szép! 5/4.8
Cher Brooks: Az alap gyönyörű, számomra ez az egyik legszebb. Talán a Dare to dream felirat rossz helyen van. Lehetett volna kicsit nagyobb. Ha blogra készült volna, biztosan elnyeri a tetszésem, ahogy most is. 5/5
Riri: Alapjáraton tetszik, mind a háttér, mind a színek, mind a DTD felirat jól el lett találva, viszont nekem az a fehér színű felirat elég nehezen volt olvasható. 5/4
Briana T.: Tetszik a színhatás, viszont üresnek érzem. Vagyis csak a bal alsó sarokban, de ott nagyon. A képek a semmiből tűnnek elő, ami miatt kicsit összevissza hatást kelt. A szövegben nem találtam kivetnivalót. 5/3.9
Összesen: 25.7 pont

J. SAMUELS

Ever:  Na jó, itt én tényleg nem látom Rihannát de ha úgy értékeljük, ismét nem tudok mit írni rá, csak azt hogy tökéletes. Legalább is nekem ez a véleményem róla, lenyűgöző munka. 5/5
Honey Finnick: Ebben a kategóriában a kedvenc fejlécem. Szép az összemosás, és a fejléc árnyalata is. A DTD feliratot, kicsit jobban kiemeltem volna, mert így elveszik. 5/4.9
Khyira: Hát kövezzetek meg, de nekem ez nem igazán az esetem. Jó hogy a szöveg színe megy a szoknyához, az elmosásokkal sincs bajom, de valamiért... nem tudom megmagyarázni miért... tényleg nem... 5/3.7
Cher Brooks: Azt hiszem, én ebbe nem tudok belekötni. Ez úgy tökéletes, ahogy van! A betűtípusok, a szöveg a helyén van, a színek passzolnak, a kivágások pedig szintén jók. Az alap pedig még magában is nyerő lenne. 5/5
Riri: Kellett egy jó öt perc, mire megtaláltam Rihannát, de végül csak sikerült. (Azóta meg ő az első, aki feltűnik, ha ránézek.) Nekem nagyon tetszik, a színek és a feliratok is remekül passzolnak, minden a helyén van rajta. 5/4.5
Briana T.: Kifejezetten tetszik. Ezzel a fejléccel is úgy voltam, mint a másik munkáddal, sokáig tartott míg megtaláltam a főszereplőt, és mikor meglett büszkeség töltött el. Tetszik a felirat és a kép teljes mértékben tükrözi a dalt. 5/4.1
Összesen: 27.2 pont

MACEY EASTWOOD

Dare to dream: Sajnálattal közöljük hogy ez a fejléc nem felelt meg az elvárásainknak, mivel se a "DTD" felirat nem látható rajta, se a dalból legalább egy csöppnyi részlet.

NYEREMÉNYEK / OKLEVELEK 

Szeretnénk gratulálni a nyerteseknek, valamint a különdíjasnak is. A két különdíjra esélyes között mindössze egy tized pont volt a különbség, így határozottan kijelenthetjük, hogy szoros volt a verseny, ezért az eredményért. Akik pedig nem nyertek ne búsuljanak, lesz még lehetőségük arra, hogy jelentkezzenek a következő versenyekre is. 

Nyeremények:

Első helyezettek:
- Oklevél
- Design csomag
- Blog hirdetés [Ahhoz hogy hirdessük a blogod, küldd el melyiket szeretnéd kint látni] - 2 hétig

Különdíjas:
+ Interjú

Határozatlan időn belül megkapjátok a csomagokat, a különdíjas pedig az interjúkérdéseket!
Nyertesek: 

Roar kategória
Katherine Walker


Your body kategória
Simán Laci


Unfaithful kategória
J. Samuels


Különdíjban részesült 
J. Samuels



Még egyszer gratulálunk a résztvevőknek, nyerteseknek és különdíjasoknak!
Dare to dream Xx 

3 megjegyzés:

  1. Kedves szerkesztők!
    El sem hiszem, hogy 1. helyezett lettem! Csodás érzés, köszönöm szépen nektek
    a kritikákat, megfogadom őket! XX

    VálaszTörlés
  2. Drága Szerkesztők!
    Azta, komolyan nem hiszem el, hogy nyertem, meg még különdíj is. Iszonyatosan köszönöm, baromira jól estek a véleményeitek, főleg, mivel nagyon felnézek a munkáitokra.
    Köszönöm szépen, de tényleg. (:
    Imádás, J. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és igazából nem tudom, hogy ezt most ide kéne írnom, avagy e-mail-be, de mindegy, most akkor leírom kommentbe.
      A blog, amit hirdetésre szeretnék: http://bizonytalan-js.blogspot.hu/
      Köszönöm. (:
      J. x

      Törlés