2014. 07. 22.

Cím nélküli - Ever

Drágák!

Tudom hogy nem itt kéne közölnöm és nem most, de gondoltam előtte mindenkinek felhívom a figyelmét a döntésemről, amit saját magam hoztam meg.
Pár napja itt akartam hagyni a DTD-t és odaadni az oldalt Briana T.-nek. De rájöttem hogy iszonyatosan hiányoznátok ti is és a szerkesztők, akiket annyira nem ismerek még.. leginkább Briana hiányzott volna.
Ha még mindig csak ketten lennénk, nem írnám most ezt és nem hagynám magára, de tudván hogy van mellette rengeteg tehetséges bloggerina így már nyugodt szívvel léphetnék ki.

Szóval igen, arra a döntésre jutottam hogy kilépek és nem blogolok tovább.
Hogy miért? Nem tudom.
Talán mert nem élvezem és egyszerűen nincs se időm, se semmi ami itt tartana.
A mostani blogjaim amiket egyedül vezettem törlésre kerülnek, kivéve párat amit nem egyedül írok.
A Dark Nightmare és a Vándorlelkek c. történetet befejezem mert nem lenne szívem egyedül hagyni a társaimat.

Sehol.

De értsetek meg valahol engem is, nem tartozom már ide.
Szóval annyit szerettem volna, hogyha ennek a 2 blognak vége én kilépek a bloggerből.
És tényleg sajnálom. <3

xx Ever

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése