2014. 07. 17.

Kritika: Six days... I will survive - Vivianne S.

Six days... I will survive - Vivian J. Walker

KINÉZET
 A fejléced tetszik, szép, bár szerintem kicsit üres. Lehetne rajta több kép, és a blog címének betűtípusát kicsit nagyobbra állítanám. Jackson és Alexandra szépen vannak kivágva, és az "összeillesztésük" is jól sikerült. Többet nem mondanék a fejlécről, ugyanis úgy láttam, hogy nem te készítetted, gratulálok Tina Maliknak, szép munkát végzett!

A hátterek illenek a fejléchez, a betűtípusok jók, a html kódok tetszenek. Szinte semmibe nem tudok belekötni. 

A rendezett képekkel csupán annyi a bajom, hogy szerintem a neveket minden szereplő képén ugyan arra a helyre kellett volna tenni, nem pedig összevissza. Ezen kívül jól néznek ki. Én írnék pár adatot a szereplőkről, vagy ha azt nem is, akkor egy-egy idézetet ami az életnézetüket tükrözi.

Sorkizárttal írsz, ez már egy pozitívum. A részek címeinek betűtípusa tetszik, én talán egy mérettel nagyobbra vettem volna, de így is szép. Szerintem beállíthatnád úgy, hogy egy oldalra csak egy bejegyzés kerüljön!

 A fülszövegnél lévő kép illik a történethez, jó választás volt. Úgy látom, hogy a fülszöveget nem te írtad, de akkor is meg kell mondjam, hogy fantasztikus lett! Gratulálok Madisonnak, csodálatos lett! Figyelemfelkeltő, és egyetlen nyelvhelyességi hibát sem találni benne.

Mindkét trailer jó, érdekes, izgalmas. A készítők szép munkát végeztek, semmi kifogásolhatót nem találtam.

Én Chatet tettem volna ki a helyedben, hiszen az nagyon fontos, és az Információk modult a Trailer felé tenném, mert az fontosabb!

A Tartalom modulnál minden oké, a Díjaknál arra figyelj oda, hogy a kimásolt szövegek háttérkiemelővel vannak kiemelve, ami valljuk be, rémes.

Az interjúnak én nem csináltam volna külön menüpontot, hanem az egyebek közé tettem volna.

Az Egyéb menüponttal semmi gond, minden nagyon szépen össze van szedve.

Összességében: A designod szép, letisztult, én egy Chatet még kitennék, és akkor minden oké lenne. Kicsit hiányolom a színeket, de mivel a blog hangulata is ilyen, ezért ez így is nagyon szép.

TÖRTÉNET
A fülszöveg alapján alig vártam, hogy elkezdhessem olvasni a történetedet, ugyanis imádom az olyasfajta blogokat, amik nem nyálas fanfictionok, hanem inkább akciódús, izgalommalteli sztorik.

A prológusod megfogott. Nagyon tetszett, figyelemfelkeltő volt, ám néhol találtam szóismétlést, és vesszőhiányt. Volt olyan, ahol egy-egy szót elírtál, valószínűleg félregépelés miatt. 

A történeted fantasztikus, nem sablonos. Szépen használod a szófordulatokat, és nagyon jól fonod a szálakat.

Egy-két helyen találtam elírást, szóismétlést, de egyébként remekül írsz, nekem elnyerte a tetszésemet. Néhol elhagytál kötöjelet, de ez nem volt annyira feltűnő.

Voltak részek, ahol jelen-, és múltidő között ingáztál. Ez kicsit zavaró volt, de mivel csak helyeken volt ilyen, ezért meg lehetett szokni, ettől függetlenül figyelj oda, hogy milyen igeidőben írod a történetedet.

Összességében: a történeted jó, nem sablonos, és fantasztikus végkifejletet hoztál össze! Büszke lehetsz magadra, szép munkát végeztél.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Vivianne!
    Köszönöm szépen a kritikát, igyekszem megfogadni a tanácsaidat, amint időm engedi az észrevételeiden változtatni fogok! Chat volt a blogon, csupán amiatt vettem le, mert befejeztem a történetet, így ezzel egy időben nem szerettem volna több csere kérésre válaszolni, de még meggondolom, kitegyem-e megint, vagy sem. Köszönöm a dicséretet, sokat jelent, hogy így gondolod! Xx
    Millió puszi,
    Vivian

    VálaszTörlés