2014. 07. 27.

Kritika: Beautiful Mistake - Vivianne S.

Sziasztok Bébik! :3
Ismét itt vagyok - ma már harmadjára -, remélem még nem untatok meg.:D Most egy kritikával érkeztem, amit Ashley Waves rendelt tőlem. Ez életem második kritikája, és bár az előzőnél nem volt ilyen, úgy döntöttem, hogy mostantól pontozom is a blogokat!
Rendeljetek kritikát, pipáljatok, hamarosan jelentkezem!
xx Vivianne S.

Beautiful Mistake - Ashley Waves


KINÉZET
A blogod külseje már az elején megfogott. Szép, letisztult munkát láthatunk, kisebb hibákkal ötvözve, de mivel a design fantasztikusra sikeredett, ezért azok az apró hibák - amik talán nem is olyan kicsik - nem szúrnak szemet az embereknek. Nos, kezdjük is.
A színek jól harmonizálnak egymással, bár én a sima, fehér hátteret valami mintásabbra állítottam volna, mert így túl egyhangú.
A fejléc csodálatos. Nagyon tetszik, hogy felhőket tettél Lily köré, ezzel ráhelyezted a hangsúlyt. A lány szépen van kivágva, a betűtípus nagyon jó, bár én a betűket domborúra állítottam volna, hiszen úgy feltűnőbb, s úgy az van előtérbe helyezve.
A betűtípusok jók, minden passzol, csupán egy apró tanács: A Chat fölött lévő szöveget állítsd kis betűre, mert így nem szép, hogy közel három sort kitölt.
A helyedben kitennék egy fülszöveget, ami a történet rövid leírása, ugyanis így nem annyira kelti fel az emberek érdeklődését, hogy nem tudják miről is szól.
A modulok elrendezése jó, én talán a Chat és a Rendszeres Olvasók modulokat megcserélném, de nem muszáj, így is oké.
A html kódok egyszerűek, mégis széppé varázsolják a blogot.
A két rendezett kép tetszik, illik a kinézethez.
A fejezeteknél - ahogyan a Chatnél is - nagy kezdőbetűvel, de kisbetűkkel írnál a részeket, mivel így túl nagy. Legalábbis szerintem.
Az információs menüben szépen írtad ki a dolgokat, plusz pont, amiért mondatokba van írva, nem szavakra tömörítve.

Összességében: A kinézeted szép, hogyha azt a néhány hibát amit megemlítettem kijavítod, akkor tökéletes lesz, így viszont...

10/9


TÖRTÉNET
Mivel még csak a prológus van fent, ezért nem sok mindent tudok írni a történetedről. Két szó jut eszembe az egészről. Észveszejtően szuper. Annyira csodálatosan fogalmazol, hogy az valami hihetetlen. Egyetlen nyelvhelyességi hibát sem véltem felfedezni a történetedben, folyamatosan ugyanabban az igeidőben, és személyben írsz, amiért külön dicséret jár. Hitelesen írod le a dolgokat, úgy, hogy az emberek bele tudják élni magukat a történetbe. Én a helyedben egy kicsit több leíró részt tettem volna bele. Mondjuk írhattál volna arról, hogy hogyan néz ki a temető. Ezen kívül minden hibátlan, és várj... Ezt a részt muszáj bemásolnom.

"Ő volt a menedéked, a támaszod. Olyan volt ő, mint egy mentőöv, mely segítségül szolgált a vihartól feldúlt tengeren, ő volt az, aki kihúzott, mielőtt egy feléd tornyosuló hullám végleg a mélybe taszított volna." - hihetetlen.
Mindenkinek csak ajánlani tudom, és van egy olyan érzésem, hogy gazdagodtál egy új olvasóval!

Összességében: A prológusod rövid, figyelemfelkeltő, nagyon jó! Csak így tovább, és akkor rengeteg olvasód lesz.

10/10

Összesen: 20/19

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése