2014. 07. 27.

Zeneajánló - Vivianne S.

Egy régebbi dallal kezdem a listát, s azok közül is egy Green Day számmal. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a pörgős, rockos számokat. Nekem nagy kedvencem már egy ideje, szerintem nagyon jó a dal hangulata. Ha nem szereted a rockzenét, akkor is hallgasd meg, garantáltan elnyeri a tetszésedet a fülbemászó dallamával, és a bulihangulatával.








Igazi nyári sláger. Bulizene. Tánczene. Fantasztikus - ezzel az egy szóval lehetne jellemezni, ha akarnánk. Biztos rengeteg ismeritek, hiszen rettenetesen felkapott szám, - számomra - tökéletes videó klippel. Sok feldolgozása készült a dalnak, én ebből most egyett meg is említenék, ez pedig nem más, mint a Neon Jungle feldolgozása.








Ez nem egy megszokott, pörgős Nicki Minaj féle dal, hanem inkább egy kicsit "visszafogott", nyugodt stílust képviselő zene, fülbemászó refrénnel. Nekem elnyerte a tetszésemet. A klip nekem nem igazán tetszik, de hát ízlések és pofonok...










A Neon Jungle egy kevésbé ismert, állandóan a Little Mix-hez hasonlított lánycsapat. A dal tökéletesre sikeredett, mind hangulatilag, mind "tanulságilag". Ajánlom mindenkinek, aki szereti a kissé lassabb, érzelmesebb dalokat.










Nina decemberi dalával beírta magát a szívembe, és remélem ezzel nem csak én vagyok így. Nagyot alkotott, a dal nagyon tanulságos, és sokatmondó. Ajánlom a mai fiataloknak! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése