2015. 01. 25.

Könyvajánló - LisBeth

Kedveseim!

Nagyon gyorsan érkeztem meg a következő bejegyzéssel, melynek megvannak a maga okai, amit lejjebb meg is találtok.:)


A szürke ötven árnyalata




Eredeti címe: Fifty shades of grey – trilogy
Író: E.L. James
Fordító: Tótisz András
Ár: 4000 Ft

Leírás: Az erotikus, mulattató és mélyen megindító Ötven árnyalat-trilógia olyan történet, amely hatalmába keríti és birtokba veszi olvasóját, azután mindig vele marad.
Amikor Anastasia Steele, az irodalom szakos egyetemi hallgató interjút készít Christian Grey-jel, az ifjú vállalkozóval, gyönyörű, okos és ijesztő férfival találja szemben magát.
A nem e világban élő és ártatlan Ana megretten, amikor ráébred, hogy akarja ezt a férfit, és annak rejtélyes tartózkodása ellenére kétségbeesetten próbál közelebb kerülni hozzá.
Grey, aki képtelen ellenállni Ana csendes szépségének, eszének és független szellemének, elismeri, hogy ő is akarja a lányt, de a saját feltételei szerint.
Ana, akit egyszerre ijeszt és izgat Grey szokatlan szexuális ízlése, habozik.
Greyt minden sikere - multinacionális vállalkozásai, hatalmas vagyona, szerető családja - ellenére démonok gyötrik és az önuralom kényszere emészti.
Amikor a pár vakmerő, szenvedélyes viszonyba kezd, Ana fölfedezi Grey titkait és tulajdon, sötét vágyait.

Személyes vélemény:

Remélem, hogy a cím nem rémített mindenkit el a könyvajánló elolvasásától.
Tudom, hogy mostanában minden e könyv, illetve a leendő film körül forog, de nem tudtam elmenni egy kihagyhatatlan ajánlat mellett, aminek a következménye az lett, hogy nálam is kitört a „szürke ötven árnyalata” láz (az elején).
A kihagyhatatlan ajánlat: az Ulpius könyvesbolt-lánc országszerte kihirdette a hónap könyvét, melyet A szürke ötven árnyalata kapott meg, s ennek köszönhetően a 4000 Ft-os ár lecsökkent 999 Ft-ra.
Gondoltam, hogy 1000 forintért mit veszítetek, így beneveztem a könyvre.
Szkeptikusan álltam a dolgokhoz, mert nem vagyok az a típus, akinek minden tetszik, amit a nagyközönség istenít.
A kezdés nem volt annyira érdekes, de hát nem sok történet kezdődik igazán izgalmasan.
A második fejezetre már teljesen belefeledkezve olvastam a sorokat, s csak azt vártam, hogy minél gyorsabban és gyorsabban történjenek az események.
A szereplőket tökéletesen írja le E.L James, bár a helyszínleírás eddig nem volt számomra a legmegfogóbb, de az író fantáziája elfeledteti ezt az aprócska hibát.
Engem mindig is izgalommal töltöttek el az olyan történetek, melyekben a főszereplőknek nem teljesen egyenes út vezet egymáshoz és a boldogsághoz.
Ez a könyv egy remek alternatívája ennek a kapcsolattípusnak.
Azonban mindenki tudja, hogy ez a könyv valójában egy modern-kori felvilágosító történet, akár fiatalok számára. 
Ennek fényében a könyv felétől számomra lejjebb apadt a kezdeti lelkesedés, hiszen nem vagyok teljes mértékben érdekelt egy olyan könyvben, mely 4-5 oldalanként újra és újra taglalja miként szeretkezik két teljesen különböző habitusú ember.

Összességében: egyszer olvasható könyv, egy olyan író tollából, aki szerintem sokkal többre lenne képes és nem mellesleg 1000 forintért továbbra is érdemesnek tartom megvenni, hiszen mindenképpen egy új élménnyel fogtok gazdagodni és talán jobb véleménnyel lesztek a könyvről nálam.

Várom a véleményeteket a könyvről!:)

Sok puszi és ölelés,

Lis

4 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm hogy ajánlottad, már meg is vettem, és eddig csúcs! Nagyon köszönöm még egyszer puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cassie!

      Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik! Remélem, hogy az ajánlattal sikerült hozzájutnod.

      Sok puszi és ölelés,
      Lis

      Törlés
  2. Imádom ezt a könyvet! Már kiolvastam, és nagyon tetszett! Örülök hogy ennyire rokonlelkek vagyunk, minden bejegyzésedet követem, és árgus szemmel figyelem, siess még bejegyzésekkel!
    Puszii Vanda:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vanda!

      Én is örülök, hogy rokonlelkek vagyunk, és nagyon aranyos tőled, igyekszem a bejegyzésekkel!:)

      Sok puszi és ölelés,
      Lis

      Törlés