2015. 01. 24.

Új név! - Fantasy Girl (Renee J.)

Renee J.
Miért pont Renee J. ?

„Renee” jelentése: Számomra a kifinomultságot és az előkelőséget jelenti, valamint legkedvesebb országon Franciaország, azon belül is Párizs. Jártam már ott, s az addig ott töltött idő alatt foglalkoztam a hegedűművészet rejtelmeivel, s ez a legelső szó, ami eszembe jut minderről, „Renee”. Nem maga a szó jelentése miatt, csupán a francia eredete.

„J.” jelentése: A J., maga a Juliette jelentése, ami viszont olasz származású név. Olaszországba minden nyáron ellátogatunk szűk családi körben. Ez a név ott igen elterjedt, pont ezért választottam ennek rövidített változatát. Egy másik megközelítésből viszont a J. jelentheti a Jonah nevet is, mely a legelső történetem főszereplőjének vezetékneve volt, ezért is élnék azzal a lehetőséggel, hogy ezt használjam blogger-név ként.  
Nehézségek

Minden ezzel járó nehézséggel tisztában vagyok, ezért is esett nehezemre meghozni a döntést, viszont nem igazán tetszett a Fantasy Girl megnevezés. Ezt a nevet még a regisztráláskor kényszerültem beírni, s mint utólag kiderült, elhamarkodott döntés volt.
Úgy döntöttem, hogy az eddig közzétett bejegyzéseket megváltoztatom mindenféle félreértés elkerülése végett. Részben ezért is fogalmaztam meg a bejegyzést. 
Aki kritikáját Fantasy Girl-től –azaz tőlem- kérte, a rendelés elkészítését természetesen továbbra is fent tartom!


Minden Fantasy Girl néven megjelent tartalom továbbra is engem illet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése