2014. 08. 06.

Elvihető fejlécek, Textúrák, Gifek, Hátterek, Karakterek - Briana T.

Gondolkodtam mivel lephetnélek meg titeket ezen a borongós napon, végül arra jutottam összedobok egy kisebb design bejegyzést. Az elvihető fejlécekre bármilyen címet rá tudok írni, így csak jeleznetek kell nekem valahol, hogy meg kéne változtatni. A továbbra kattintva láthattok még néhány textúrát, amiket magam válogattam ki nektek. Néhány összegyűjtött hátteret is beillesztettem nektek, hátha hasznát veszitek. A karaktereket illetően igyekeztem olyanokat keresni, akikről van gif is, de mégsem olyan elterjedtek még. Hamarosan érkezik majd a hónap sztárja bejegyzés Zayn Malikkal a középpontban, valamint az elkészült rendeléseim is közszemlére kerülnek. További kellemes hétfői napot! (Már ha egy hétfő lehet jó)

Elvihető fejlécek:



Textúrák:







































Hátterek:


















Gifek:






















Karakterek:











14 megjegyzés:

  1. Sziasztok!Vittem a textúrákból és a hátterekből eléggé!:)) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Helló! Vittem a Secret Tears fejlécet :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok :)
    Én is vittem pár textúrát :) Köszönöm..

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Vittem pár hátteret. Köszi :))))

    VálaszTörlés
  5. El vittem pár dolgot! Köszi..:)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok. Elvittem pár textúrát és az utolsó fejlécet .Köszi :3

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Elvittem egy textúrát meg egy hátteret. Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  8. Helló! :)) Vittem mindenből egy kicsit :P

    VálaszTörlés
  9. Hali. Vittem pár textúrát! :)

    VálaszTörlés
  10. Hali:) vittem textúrát és háttteret!:)

    VálaszTörlés
  11. Sziiasztok. Vittem a textúrákat:)

    VálaszTörlés
  12. Hali:)
    vittem párat,köszöntem:)

    VálaszTörlés