2014. 08. 06.

Könyvajánló - Faith Sun


Fülszöveg: "Weslynben, a connecticuti gazdag városban, ahol a lakosság többségének az a legfőbb gondja, hogy milyen benyomást kelt, és kivel előnyös mutatkozni, Emma Thomas legszívesebben átváltozna levegővé, de addig is rögeszmésen ragaszkodik a tökéletesség látszatához: úgy öltözik, hogy senki se lássa rajta a zúzódásokat, nehogy kiderüljön, mennyire távol esik a tökéletességtől az élete. Egy napon váratlanul beköszönt a szerelem, amelynek hatására Emma kénytelen tudomásul venni a saját értékét, bár ez azzal fenyegeti, hogy kiderül a titok, amelyet olyan kétségbeesetten takargat... Egy lány története az életet megváltoztató szerelemről, a leírhatatlan kegyetlenségről, és a törékeny reményről."


Részletek:

"
- Emma! Mit csinált veled? - ordította egyszerre rémülten és dühösen.
- Semmit, Sara - igazítottam ki. - Én este el.
- Naná - mondta halkan. - Tényleg minden oké?
- Ja. Mennem kell. Holnap reggel találkozunk.
- Oké - felelte Sara kelletlenül. Azután letettem.

*

Lihegésem lelassult már képes voltam lélegezni. Reszketve feltápászkodtam a padlóról, letöröltem a könnyeimet. Összerándultam, amikor a tenyeremet a gyomromra tapasztva kiegyenesedtem. Gépiesen visszarakosgattam az ételt a hűtőszekrénybe, majd átbaktattam a fürdőszobába.

*

- Jó napot Ms. Mier - üdvözöltem elfúló hangon, és megkerültem a sarkot. Arcom égett a zavartól. 
- Ó, szervusz - mondta meglepett mosollyal. Fölvett néhány papírt az asztaláról. - Szükségem volt pár dologra. Megtennéd, hogy bezársz, amikor elmész?
- Természetesen - vágtam rá.
Szélesebben mosolygott.
- Jól áll neked ez a szín - mondta.
Az arcom még jobban égett, ha ez egyáltalán lehetséges. Lesütöttem a szememet, és a tenyérnyomokat néztem a fehér pólómon.
- Nem, én a pirosra gondoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése