2014. 08. 17.

Kritika: Halálos Csók - Vivianne S.


Halálos Csók - ---Ashley---
KINÉZET
Nos... A fejléc nekem nem igazán nyerte el a tetszésemet. Emma kezénél több helyen is találtam bevágást, talán megcsúszott a szerkesztő keze, vagy nem tudom, de nekem nem tetszik. A cím mögött lévő világos csíknak nem látom értelmét, csak belerondít az egészbe. A gifet én máshová tettem volna - vagy nem is raktam volna oda -, ugyanis az alsó rész így már nagyon csúfoltnak tűnik. Hogy egy kis pozitívumot is mondjak a fejlécről... Tetszik; hogy Daniel képe nagyobb, így azt jobban kiemeli az, aki ránéz a képre. Talán jobb lenne a fejléc, ha csak Daniel képe lenne ott, de ez a te dolgod, én csak megemlítettem.
A modulok szépen vannak rendezve, minden az után következik, ahogyan jönnie kell. A Chat fölötti kis "ismertetőt" a helyedben sorkizártra tenném, és az információk részhez tenném be, hiszen olyan jellegű a dolog.
A rendezett képek tetszenek, bár - mivel a design színe is kék - én kék színűre készítettem volna őket, hogy jobban passzoljanak a blog külsejéhez.
A fejezetek menüpontod elég keszekusza. A prológus, és az első fejezet normálisan ott van, ám ezután a második nincs linkelve, majd újra ott az első "-1. rész", s ez alatt a második. Ezzel kezdj valamit, mert eléggé kiábrándító, és bonyolult.
A többi menüpontod jó, bár én a Trailert beágyaztam volna a modulsávba, az Egyéb nevezetű menüpont miértjére pedig még nem jöttem rá, ugyanis üres.
A trailer jó, figyelemfelkeltő.
A részeket sorkizártra állítanám a helyedben, úgy lényegesen szebbé teszi a blogod külsejét. A fejezetek címének másféle betűtípust állítanék, és néhány html kódot még kitennék, ezen kívül minden oké.

Összességében: A fejléc nem annyira nyerte el a tetszésemet, a design annál inkább. Ha kijavítod azt a néhány hibát, amit megemlítettem, akkor a blogod külseje szuper lesz. De így...

10/7

TÖRTÉNET
Félve kezdtem bele az olvasásba, ugyanis nem vagyok egy nagy Harry Potter rajongó, sosem szerettem az ilyesféle műfajokat. Ám a te blogodban kellemeset csalódtam. Néhol találtam szóismétléseket, ezen kívül szépen írsz, választékos a szókincsed.
A prológus figyelemfelkeltő, érdekes, és titokzatos. Egy ilyen bevezető után mindenki úgy dönt: belekezd az olvasásba.
A részek elég rövidek, kicsit írhatnád hosszabban őket. Néhol találtam elírást, ezen kívül minden rendben volt.
A szereplők szimpatikusak, kivéve Ron. Ő valahogy nem nyerte el a tetszésemet, de ez persze jó, hiszen mindig kell egy olyan célszemély, akit nem annyira kedvelnek az emberek, mint a többit.

Összességében: A történeted jó, az írásod választékos. Sok feliratkozód van, pedig még csak az elején jársz, ez elismerésreméltó. Ügyes vagy, egy szuper történetet tudhatsz magadénak, csak így tovább, és sok sikert a blogoláshoz!

10/10

Összesen: 20/17

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése