2014. 08. 30.

MM - Elkészült rendelések + Helyzetjelentés

Sziasztok!

Az utóbbi napokban egyáltalán nem aktívkodtam, ugyanis csibetáborban voltam, így nem tudtam net közelbe kerülni, csak nagyon rövid időre nagy megerőltetések közepette. Ez idő alatt a rendeléseket sem teljesítettem, amiket igyekszem gyorsan bepótolni, hiszen egy csomó megrendelésem jött e-mailben. Pontosan evégett is kérlek meg titeket, hogy egy darabig NE rendeljetek! Azoknak, akik küldtek levelet, válaszolni fogok és nagyon szépen kérlek titeket, írjatok vissza, mert csak akkor fogom elkezdeni az elkészítését. Ha pedig már kértetek mástól, szóljatok, mert nem akarok feleslegesen várni rátok, miközben másoknak ténylegesen kéne az az átalakítás. Köszönöm!

Elkészült rendeléseim:

Csak a kódolás az én művem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése