2013. 11. 17.

Blogajánló #2#3#4

Hola!
Mivel azt ígértük hétvégén minden nyertes megkapja a jutalmát, úgy döntöttem - mivel van időm -, kiírok pár blogajánlókat! Úgyhogy, jó nézelődést és olvasást! :) X


Cím: Whatever happens we always survive
Írók: szerecsendio & kriszty96

Bevezető:

Mindenki hoz rossz döntéseket, melyek elől menekülni, vágyik. Akár egy rossz emlék, esemény, s egy ellenséggé vált barát kapcsán is hátat fordíthatunk az életünknek és a helynek hol születtünk. S van egy pont, amikor már nem kezdhetünk tiszta lapot, pedig minden vágyunk az, hogy újra kezdhessük azzal, akit igazán, szívből szeretünk. Három fiatal szüntelen vitája a Sorssal, s egy régi szerelem, mely pórjából újraéled. 

Részlet a blogból:

16. fejezet: Szövetség 



- Tessék? - néztem fel rá zavartan, s miután sikerült visszacsöppennem a valóságba rájöttem hol is vagyok éppen; a kávézóban amely szerelmem munkahelye és ahova lábaim mozzanatai vezettek el, amivel nem tudom miféle érdeknek akartak megnyilvánulást biztosítani. - Kire gondolsz? - adtam a tudatlant pedig addigra már sikerült rádöbbennem, hogy hová is szállított el szárnyán az elkeseredettség nyújtotta szabadulásvágy. Meg akartam szökni a valóság elől, de mivel gondolatmeneteim folyton csak baklövésem tekervényét térítették a felszíni légkörbe lehetetlen volt a menekvés a keserű valóság cseppjei elől, melyek testemre csapódva szervezetembe szöktek és minden szervemet szétmarták savas hatásukkal. 

XX 


Cím: The Only One
Írók: Michelle Brooks, Robin Summer 


Bevezető:


A gimnázium utolsó éve, ami eldönt mindent. Túl a szalagavatón, túl a félévi hajtáson túl a télen. Vár rád egy olyan gimnázium, amire mindig emlékezni fogsz. És egy olyan lány, aki teljesen átváltozott a tavaszi szünet alatt. A 12/b tanulói nyugodt életet élnek, amíg Cassidie Hill be nem toppan úgy a suliba, ahogy még senki sem látta. A hat grácia azonnal támadják a lányt, míg a suli legmenőbb pasija is kiszemeli magának. A játék az elején indul, három fő szabály, amit nem lehet megszegni különben a játéknak vége. „Legyünk féltékenyek, óvjuk egymást, tegyünk úgy, mint a boldog kapcsolatban élő emberek”. Persze a játéknak ára van. Aki előbb lesz, szerelmes az veszít, mind össze egy hónap áll a rendelkezésükre. Mi vet véget a játéknak? Egy elkövetkező szerelem? Egy párizsi ösztöndíj? Egy szoros barátság? Egyszer mindennek vége van, de itt az utolsó mondatok azok, amik számítanak… „I swear, you're THE ONLY ONE I love.”

Részlet a blogból:


11 - Szeretlek Harry 


- Harry, hozok kötszert és.. - motyogott Anne, de a beszéd megint megállt. Éreztem, hogy Harry felemeli a jobb kezét és (gondolom) intett, mivel az elkövetkező pillanatban az ajtó becsukódott, s hallottam, hogy az anyuka lassan elhagyja a szobát.
- Cass - suttogott, s lassan végigsimított a hátamon. Éreztem, hogy az egyik hegemen végighúzza puha hatalmas kezét, ezért egy nyüszítést hagytak el ajkaim. Könnyeim nem maradtak abba, fájt. De igazából nem is a sebeim fájtak, hanem az, hogy a legjobb barátnőmet nem avattam be semmibe. Hogy elhanyagoltam, nem tudtam mit csinálni. - Felhívom Zaynt. - Harry hangja halkabban csendült fel. Egy szó nem csúszott ki számon, egyszerűen megráztam a fejem. A göndör hajú fiú biztonságot adott testemnek. Bár tavasz volt, rettentően fáztam. Egész énem remegett, csak Styles volt az aki valamennyire felmelegítette kihűlt testem.

XX

Cím: Devil, or not?
Író: M. Anna 

Bevezető: 

Mindig van egy személy, aki nem számít, hogy mit tesz, vagy mit mondd,hogy hányszor okoz neked fájdalmat, nem tudod elengedni hiszen annyira sokat jelent neked.


Részlet a blogból:

Váratlan fordulat


- Sokat kérdezel, egyébként nem a legjobb emlékek fűznek hozzá... szóval nem nagyon szeretek ráülni, ez csak egy kivételes alkalom, egy kivételes esetre. - mondta és féloldalas mosolyra húzta száját. 
Az a tekintet, amivel képes zavarba hozni, megint elém tárult.
- Tessék, ezt vedd fel! - nyomott a kezembe egy bukósisakot.
- Én erre nem szállok fel! - kezdtem bele a tiltakozásba, mire rögtön elcsitított.
- Ne aggódj, nem lesz semmi baj, óvatos leszek. - nézett mélyen a szemembe, valamiért azzal a hangsúllyal sikerült elhitetnie, hogy tényleg nem lesz gond. Kicsit felelőtlen dolog megbízni benne, de adtam neki egy esélyt. Mi történhet?
Fejemre felhúzta a sisakot, majd alul bekapcsolta. Intett egyet, hogy felülhetek. Lábamat átlendítettem, majd elhelyezkedtem rajta. Ő is ráült, majd elfordítva a kulcsot, a motor beindult, Louis gázt adott neki, majd nem soká gyorsan száguldoztunk az utcákon. Hajamba bele- bele kapott a szél, kabátomat átjárta a hűs szellő. Fogalmam sem volt, hogy hová megyünk, csak élveztem, hogy ilyen közel lehetek hozzá, amikor gyorsan ment szorosabban kapaszkodtam belé, illatát belélegeztem és szorongattam a kabátja alját. Félelmem egy pillanat alatt elszállt, olyan érzés volt, mintha repültem volna, egyik kezemet a magasba emeltem, és éreztem ahogy az ujjaim között átáramló szelet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése