2013. 11. 08.

Kritika #8

Drága Ellie!
Kész lettem a kritikáddal, remélem nem bántottalak meg egy szavammal sem, semmilyen rosszindulat nem lakozott bennem, épp ellenkezőleg!



Kinézet: Nos, sokáig gondolkodtam rajta, hogy tetszik-e a blogod kinézete, vagy sem, de végül arra jutottam, hogy igenis tetszik. A fejléced szép lehetne, de a két ráillesztett szereplős png kép szörnyű, teljesen eltér színvilágilag, és mindenhogy. Én keresnék két olyan képet, ami megy a blog témájához, és nem üt el ennyire. A címmel is ugyanez a gondom. Nem, nincs problémám a rózsaszín árnyalattal, de, ha a tartalmat nézem, semmi összefüggést nem találok ezzel a színnel, viszont egyedi és szokatlan, ezért nem akarlak lebeszélni sem róla. Még annyit megjegyeznék, hogy a fejléc alján lévő tépés világosszürke, és engem ez nagyon zavar, mindenképp sötétítsd! A háttérrel szerintem nem igazán találtad el a színvilágot, mert igaz, csak akkor lehet észrevenni, ha nagyon megnézem, de inkább barnába megy át, és jobb lenne, ha nem görögne az oldallal. Én úgy gondolom, hogy cseréld le, vagy egyszerűen színezd át. A betűtípusok rendben vannak, abba nem tudok belekötni. Viszont a rózsaszínre visszatérve, ha már maradsz ennél a színnél, akkor legalább egyfélét használj - itt azt értem, hogy sötétebbet, s világosabbat, ne egy teljesen másik pinket, ami abszolút elüt mindentől - mert így rendezetlennek tűnhet az egész. Kérlek figyelj erre. Az oldalak klappolnak, a szereplős kifejezetten tetszik, a képek jól rendezettek, és Zaynről ez egy rettenetesen előnyös fotó. Örülök, hogy ismertetted is őket pár sorban. Van, ahol a bejegyzés fele fehér, a maradék pedig rózsaszín, ügyelj rá, hogy egyforma legyen, mert ez is rendezetlenségre utal. Továbbá állítsd sorkizártra, jobb hatást kelt majd úgy! A modulok sorrendje többnyire megfelelő, de az „ Itt voltak” -ot lejjebb helyezném, közvetlenül a „Cserék” fölé, és a „Történet” -et pedig fel, a közvélemény kutatás alá! Mindezek ellenére is jó az összhatás, de úgy gondolom ez jobban hasznodra válik majd, mint egy sima „Imádom*-*” megjegyzés.

Történet: A prológus igazán elnyerte a tetszésemet. Egyedinek tituláltam. Elolvastam az összes eddigi részt, de azt kell, mondjam, hogy nem igazán szerettem meg, legalábbis ennyiből. Nem az én világom ez a fajta fantázia. A karakterek személyisége nincs szépen megformálva. Úgy gondolom, hogy Carrie nem elég talpraesett, sokszor értetlenül cselekszik, és határozatlan, igaz megérthető ez az ő helyzetében, mégis ráaggattam ezeket a jelzőket, mert így gondolom. Zayn egy kiszámíthatatlan, hirtelen haragú "srác", de mégis van benne valami, ami miatt nem lehet őt utálni. Vannak részletek, melyekbe nem teljesen tudom beleélni magam, nem jön át a szenvedés, amit a főhősnő él át. Viszont ezen kívül sok érzelmet váltott ki belőlem az egész sztorid. A fogalmazásod nagyon szép, és a szókincsed is meglehetősen bő, ezért megváltogatod szavaidat. A hasonlatokat is jól használod, sokszor elképedek rajta, hogy miket tudsz kitalálni, hihetetlen. Személyem szerint az ilyen durva, bántalmazós részeket jobban ki kéne dolgoznod, részletesebben, hogy az olvasók is érezzék azt, amit te, miközben írod. Nagyon tetszik az, hogy használod a saját képzelőerődet, ami varázslatossá teszi az egészet. Mindenesetre olykor hajlamos vagy lejjebb adni. Javaslom, hogy legyél nagyon figyelmes az elírások, a helyesírási hibák, és a fogalmazás terén. Látszik, hogy nem direkt van, hanem néhai kapkodás következménye.


Sok szerencsét a további blogoláshoz! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése