2013. 11. 01.

Eredményhirdetés!!!

Sziasztok!
Briana nevében is szeretnénk megköszönni, hogy ennyien jelentkeztetek a versenyre, ami több kategóriából is állt! Mindegyikbe 3-3 versenyzőt választottunk ki, ámbár a legszebb fejléc kategóriába, sajnálatos módon csak 2 embert tudtunk kiválasztani, mert csak ebben a kettőben láttuk azt hogy megállná a helyét egymagában is, mindenféle körítés nélkül. Rengeteg jó munkákat láttunk, így elég nehéz volt dönteni, reméljük hogy mindenki igazságosan véli a leírtakat! :)




XX



1. Legszebb fejléc kategória:

Nyeremények: 

  • 1. helyezett: Oklevél, Interjú, Textúrák
  • 2. helyezett: Oklevél, Textúrák


Nyertesek:






2. Legszebb design kategória:

Nyeremények:

  • 1. helyezett: Oklevél, Interjú.
  • 2. helyezett: Oklevél
  • 3. helyezett: Oklevél
Nyertesek:








3. Legjobb fanfiction kategória:

Nyeremények:

  • 1. helyezett: Interjú, Blogajánló, Kritika, Oklevél
  • 2. helyezett: Blogajánló, Interjú, Oklevél
  • 3. helyezett: Blogajánló, Oklevél


Nyertesek:


 





4.Legjobb nem fanfiction kategória:

Nyeremények:
  • 1. helyezett: Interjú, Blogajánló, Kritika, Oklevél.
  • 2. helyezett: Blogajánló, Interjú, Oklevél
  • 3. helyezett: Blogajánló, Oklevél


Nyertesek:





5. Legeredetibb történet kategória:

Nyeremények:

  • 1. helyezett: Interjú, Blogajánló, Kritika, Oklevél.
  • 2. helyezett: Blogajánló, Interjú, Oklevél
  • 3. helyezett: Blogajánló, Oklevél





A nyerteseknek gratulálunk, a nem nyertesek pedig ne búsuljanak, lesz még lehetőségük! :) 
PUSZI!

11 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, igazán hálás vagyok! <3
    Huh. El sem hiszem.

    VálaszTörlés
  2. Juj, ez most komoly? Nagyon szépen köszönöm! *.* :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm! *-* <3

    VálaszTörlés
  4. Drága Briana & Abbie!

    Nagyon köszönöm a második helyezést, nagyon örülök neki! ♥

    xx. Sz Bius

    VálaszTörlés
  5. Drága szerkesztők!
    Eszméletlenül boldog és persze hálás vagyok az első helyezetért. El sem tudjátok képzelni, mekkora örömt szereztetek nekem ezzel a kitüntetéssel.
    Feldobtátok a napom, sőt, a jövő hetem is!
    További szép délutánt/estét kívánok
    Amelia Finnick
    xoxo

    VálaszTörlés
  6. Kedves szerkesztők!
    Nagyon szépen köszönöm a második helyezést, nekem ez nagyon sokat jelent! Mikor megláttam szerintem felsikítottam a boldogságtól hisz berohant a kutya a szobába o.O
    Na mind1. Nagyon hálás vagyok, további jó blogolást. :)
    x.x.x, Michelle B.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Szerkesztők!

    Köszönöm az első helyezést, el sem tudom hinni! <3
    Nagyon hálás vagyok érte, hisz mindig ha nyerek valahol, az méltó jutalomnak számit! :)

    xx Cassy B.

    VálaszTörlés
  8. Drága Szerkesztők!
    Első helyezett lettem? Úristen! El sem tudom hinni!
    Annyi szép blog volt még az enyémen kívül, és láttam, hogy igencsak sok vetélytársam akadt, de nagyon örülök, hogy első lehettem. Továbbá köszönöm, hogy részt vehettem a versenyen! :)
    Love, Ashley

    VálaszTörlés
  9. Drága Szerkesztők!
    Nagyon szépen köszönjük *.* el sem hiszem *.*
    Millio puszi Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bloggerinák!

      Én is nagyon szeretném megköszönni ezt a hatalmas ajándékot, amivel megleptetek bennünket! <3 Alig akarom elhinni, de rettenetesen hálás vagyok/vagyunk érte! <3
      Millió puszi és szoros ölelés! <33

      Törlés