2013. 11. 13.

Blogajánló#1

Cím: Titkok mögé bújva
Író: Esther 

Bevezető:
Minden ... esemény eme nyaklánchoz fűzhető. Miatta idéztem meg ezt az 5 fiút. Miatta változtam olyanná mint ők, teljes akaratom ellenére. Érzelmeim teljesen átveszik felettem a hatalmat és néha sírok, olyankor pedig üvöltök a fájdalomtól amit másoknak okoztam, de rám ütnek vissza. Miattam van, miattuk van..
Láttam ... csak meredtem az előttem álló göndö hajú fiúra akiről nem hittem el hogy az akinek gondolom. Nem hasonlítottak egymásra, egy csepett sem, és még is ő az. Szóval hazudott, átvert, csúnyán becsapott az a szemét akit a világon a legjobban szerettem. ~ Darcy Styles

Részlet a blogból:

- Te vagy Annabell Storn? - Néztem kérdően rá. Válasza csak egy magabiztos, de szomorú mosoly volt. Igennek vettem, de szerettem volna a szájából hallani a választ. Azt, ahogy kimondja a saját nevét, valamint azt, hogy hogyan kerül ide mikor már 25 éve halott. - Kérlek, mondd ki!
- Azt, hogy ki vagyok?
- Igen, a saját szádból akarom hallani a választ. Nem tudom miért, de ezt szeretném. - Hangom határozott volt, és magabiztos.
- Jó. - Felelte, és a hangja éles volt mint a penge. - A nevem Annabell Storn, és a szomszéd házban laktam 25 évvel ezelőtt.
- De akkor hogy lehetsz itt? Hogy kerültél az én szobámba? Mi késztetett arra, hogy ide gyere, és miért pont hozzám? Te halott vagy, már 25 éve! - Már nem bírtam ki ülve, és muszáj volt felállnom ültő helyemből. A kérdések továbbra is a fejemben lebegtek, válaszra várva és most itt volt a lehetőség arra, hogy megkapjam azokat a válaszokat.
- Nem vagyok itt, és nem élek, mint ahogy azt már említetted az előbb. A magyarázat a jelenlétemre az a nyaklánc. - Mutató ujját rám szegezte, és én nem értem mire mutogat. Aztán megéreztem a mellkasomon valami hideget, és egyből tudtam mire mutogat. A nyaklánc ott lógott a nyakamban, és mindannak ellenére, hogy már vagy 10 perce ott lógott, még mindig hideg volt, és ezt félelmetesnek véltem. Ijedten kaptam hozzá, és tapogattam meg. Tényleg nem képzelődtem, még akkor sem ha eleinte abban reménykedtem. 

Remélem ezzel a kis ajánlóval, felkeltettem pár emberke érdeklődését! 
Ha netán valaki benézne, jó olvasást!
xoxo Abbie C 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése