2013. 11. 16.

Interjúalany#1 - Headley

Sziasztok! 
Fogalmam sincs, ki van még fent ilyenkor, bár én hülye még mindig unatkozok és gondoltam kiteszem nektek az első interjút, amiben Headley barátnőm volt az alany. :)
Jó olvasást! xo




1. Honnan jött az ihlet a "Néma Kiáltás" blogodról? 
H: Igazából a Tumblr és a WeHeartIt-nek köszönhetem. Egy nap keresgéltem Zaynről képeket, amikor több fajta punk kép is megjelent róla, így eszembe jutott, hogy milyen jó lenne egy rossz fiús novella. Végül olyan hosszúra sikeredett az ötletem, hogy blog lett belőle.

2. Miért kezdtél el írni? 
H: Unalomból jött az egész, aztán hobbi lett. Most pedig képtelen lennék tőle elszakadni.

3. Szoktál hallgatni zenét írás közben? Miért?
H: Szoktam, de ilyenkor általában csak ugyanazt. A tudatalattim dolgozik, és ezért sokkal jobban megy az írás is.

4. A szüleid vagy a barátaid, olvasták már a történeted? Mi volt a véleményük róla?
H: A szüleim még nem, bár nagyon szeretnék, de nem mutatom meg nekik, egészen addig, ameddig nem leszek vele kész és megelégedett. A barátaim közül egy-páran már olvasták, és mind jó véleménnyel vannak rajta, amin nagyon csodálkozok. De minden esetre jól esik a véleményük. Ha valami pedig nem jó, mindig megmondják.

5. Jelenleg hány blogot írsz? Nehéz fenntartani őket? 
H: Pontosan 3-at, bár egyet ezek közül nem mindenki lát, mert elrejtettem. 
Igen, nehéz fenntartani őket, ugyanis időm nagyon kevés van mostanában, legfőképp az iskola akadályoz meg benne. Sokszor van olyan, hogy órán rám jött az ihlet, és elkezdek írni, de ez sajnos nem olyan jó, mint amikor itthon, meleg ágyban, gépben az ölemben, a fejezetekhez passzoló dalt hallgatva írom a részeket.

6. Miért épp Emily Rudd - ot választottad főszereplőként a "Padlógáz" blogodban? 
H: Hú, hát igazából aznap 3-4 órán keresztül szenvedtem a karakterek megoldásával. Mivel a blogomban egy testvér pár szerepel, ezért először egy valódi fiú-lány testvér párt szerettem volna a blogba képzelni, de végül nem sikerült találnom. Ez után jött az, hogy a fiú testvért szerettem volna egy másik lány karakterhez hasonlítani, de ez is sajnos csak egy ötletnek maradt meg, mert sehogy sem sikerült összehoznom. A könyvjelzőimben szoktam elmenteni lány karaktereket, és karakter oldalakat. Mindkettő helyen kerestem, de senkit sem tudtam volna egy Forma 1-es sisak alá képzelni. Így hát feladtam, másnap szerettem volna megoldani, de akkor eszembe jutott, hogy Emily Rudd-ot már régóta szeretem, nyugodtan lehetne Ő is. Valahogyan megfelelőnek láttam a cél érdekében, de testvér párt végül nem sikerül kihoznom, szóval maradt Ő. A bátyja pedig megmaradt az Olvasóim képzeletének. Először kicsit féltem, hogy túl sablonos lesz ez az Emily Rudd-os dolog, mert manapság mindenki Őt rakja be a blogjába.  Ez kissé elszomorított, de aztán mellette döntöttem.

7. Mikor kezdtél igazán érdeklődni az írás iránt? 
H: Talán másfél-két éve, amikor nagyon rászoktam a könyvekre, és azokból merítettem történeteket, amik eleinte nagyon sablonosak voltak, de ha jobban belegondolok, akkor az még egyedinek számított.

8. Mással is szeretnél írni blogot, vagy egyelőre csak egyedül?
H: Már gondolkodtam egy közös blogon, de ott csakis az én elképzelésem szerint mennénk. Én is egy saját párost írnék, és a társ íróm is egy saját párost. Végül is jó lenne írni valakivel egy ilyen blogot, már elképzelésem meg van, de úgy tűnik, hogy egyedül fogom elkezdeni, és befejezni.

9. A blog világból van olyan személy, akikkel szoktad tartani a kapcsolatot? 
H: Igen, összesen két emberrel. A legjobb barátnőmmel és Veled. :) 

10. Gondolkodtál már azon, hogy az egyik történetedet kiadod egy könyvben? Ha igen, melyik lenne az?
H: Igen, rengeteget! A Néma Kiáltást is így tervezem, természetesen kis átdolgozással, és több évnyi munkával. Ezen kívül egy másik könyv is van, amelyet kiadnék, melyet a legjobb barátnőm számára küldenék. Bár még nem kezdtem bele, már előkészítettem az elkövetkezendő évekre.

11. Hány blognak vagy rendszeres olvasója?
H: 11-nek, de azok között leginkább befejezett blogok vannak.

12. Milyen érzéseket vált ki belőled az, mikor valaki dicséri az írásod, s a történeted? 
H: Nagyon jól érzem magam ilyenkor, főleg amikor hosszasan kifejtik a véleményüket, akkor csak falom a sorokat, van hogy ugrálok örömömben! :D 

13. A történeteid előre megírod, vagy hagyod hogy jöjjön magától és begépeled? 
H: Régen lapokra írtam, akkor sokkal jobban ment, de volt, hogy azért adtam fel, mert képtelen voltam azt a tömérdek hosszú fejezeteket bemásolni. Így hát átálltam a gépre, de ott is napokkal ezelőtt elkezdem.

14. A kedvenc könyved alapján, szoktál ihletet kapni?
H: Furcsa módon nem, pedig a könyvek adják a legtöbb ihletet.

15. Köszönöm a válaszaidat, remekül éreztem magam.
H: Én is köszönöm, imádlak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése