2013. 11. 18.

Blogajánló #8#9

Cím: Padlógáz
Író: Headley ♥ 

Bevezető: 

-

Részlet a blogból: 


- Nincs kedved elmenni ma gokartozni? - szólal meg az egyik pillanatban Zayn a telefonját bámulva. Látszatra eléggé belemerül, de mégis a válaszomat várja. Gokart? Még mit nem. 
- Eltaláltad.
- Ugyan már, Beverly. Tudom jól, hogy te is elakarsz jönni. Ráadásul gokartban te is jó vagy - kacsint felém, mire egy lesújtó pillantást kap tőlem. - Persze, nem annyira mint én - vírítja ki hófehér fogsorát.
Utolsó mondata miatt az egekbe szökik a pulzusom. Idegességemben képes lennék ráborítani az íróasztalomat, de csak kedvesen mosolygok egyet.
- Oké, menjünk - kacsintok rá, majd felkapva a táskámat és a kabátomat a székemről, elindulok a földszintre. Zayn jön utánam, majd végül be is ér.
- Melyikbe menjünk? 
- Jó lesz a keleti. Ott a másnaposoknak is engedik - vágom neki oda, majd beszállok az anyósülésre. Zayn is beül a kocsiba egy fintor kíséretében, majd miután beindítja a motort, ahelyett, hogy a kellő irányba menne, teljesen máshova megy. 
- Most meg mit csinálsz? - értetlenkedek.
- A gokart duma csak bunda volt. Az majd a holnapi program. Mivel a bátyád nem képes meghallgatni, és tudom, hogy ha megkérdezem te is nemet mondasz, ezért inkább akaratod ellenére elviszlek valahova.
- De mégis hova? - mindjárt felrobbanok, annyira ideges vagyok. Nem számítottam erre.
- Egy sajtótájékoztatóra.


You belong with me [Zayn Malik fanfiction]
Író: Macy C. Morrow


Bevezető: 

Az élet néha kegyetlen és ott rúg az emberbe, ahol csak tud. Anastasia Corwell egyedül gondoskodik beteg édesanyjáról és húgáról. A lányok édesapja évekkel ezelőtt elhagyta a családot egy másik nőért. Anastasia a mai napig nem bocsátotta meg apja bűnét. Édesanyja állapota napról napra romlik, a kezelésekre szánt pénz Anastasia taníttatását fedezi. A lány minden egyes nap Bradford és London között ingázva próbál pénzhez jutni, több-kevesebb sikerrel. Kutyasétáltatás, bébicsőszködés, pincérkedés... Anastasia eddig minden szakterületben megfordult. Dehogy házvezetőnőnek is megállja-e a helyét egy befolyásosnak nevezhető, Bradford-i családnál? Talán igen, talán nem...

Részlet a blogból: 


- A szemem előtt hervadsz el, fiam... Fogadj szót nekünk és tedd le a feneked az ebédlőasztalhoz! - mondta Trisha már-már mérgesen, Zayn pedig egy sóhajtást követően bement az étkezőbe.
Miután felvittem a mosókonyhába a bőröndöket, nekiláttam a szennyes kimosásának. Amíg a mosássorozat le nem ment, addig lerobogtam a konyhába és rendet tettem a konyhapulton. Az ebédlőből hangos nevetés és vidám beszélgetés szűrődött ki. Mosolyogva hallgattam a lányok kérdésözönét a helység ajtajából, egészen addig, amíg Zayn rám nem pillantott.
- Ana, miért ácsorogsz ott olyan szótlanul? Gyere és ülj le közénk - paskolta meg maga mellett a helyet, s kedvesen rám mosolygott.
- Én igazán nem akarok zavarni - makogtam zavartan, Zayn pedig megrázta a fejét és felállt az asztaltól. Odalépett elém, megragadta a kezem és leültetett az asztalhoz. Doniya felkuncogott, Waliyha és Safaa pedig elvigyorodtak. - Ezt nem kellett volna, én...
- Elég! Neked is helyed van köztünk, Anastasia... - mormolta rekedtesen Zayn, s közben végigmért. Arcom hasonlíthatott egy jól megérett paradicsom színéhez. Eltűrtem egy kósza tincset a fülem mögé, majd lehajtottam a fejem... Vagyis csak szerettem volna. - Mesélj egy kicsit magadról, hiszen te biztosan tudsz rólam egy-két dolgot, de én csak a neved tudom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése