2013. 11. 01.

Kritika#7



Kinézet: A fejléced tetszik, nagyon szép munka. Középen a lány szépen van kivágva, nagyon nem is tudnék belekötni ebbe. Nekem tetszik! A háttér egyszerű, ezért illik fejléchez és a belső háttérhez. A színek össze vannak hangolva, ezért összhangban van az egész. A modulok rendben vannak, bár azt láttam hogy nincs chat, úgyhogy ha fontosnak ígérkezik, szerintem tegyél be.

Történet: Na végre! Elolvastam a prológust, s hál' istennek, nem úgy kezdted el a történetet, hogy "..... a nevem, 19 éves vagyok és blablabla". Ezektől megőrülök! Jól leírtad a lány személyiségét, így könnyebb lett volna elképzelni egy kép nélkül is. Szépen levezetted a történetet, helyesírási hibát eddig nem igen találtam benne, s úgy vettem észre hogy a vesszőkkel sincs problémád! A helyesírásod egyszerű, de annál inkább jobb! A betűtípus szép, jól olvasható, végre nem egy csicsás blogba tévedtem. A történetről még annyi hogy teljesen egyedi, nem egy 1D fanfic, amiből már rengeteg van, hanem egy újat mutattál fel nekünk.

Megsúgom, én is rendszeres olvasója vagyok a blognak, szóval így tovább, s jó blogolást! :)

1 megjegyzés:

  1. Drága Abbie!

    Nagyon szépen köszönöm a kritikát! Igazán jól esett!
    Igyekszem úgy írni a történetet, hogy ne legyen unalmas. Sok olyan blogon jártam már, ahol a sablonszöveg / sablonsztori a probléma gyökere. Én egyedire szeretném írni. Jó, hogy annak látod, hiszen a saját életemről szól (nem minden részlet egyezik majd meg, mert az túl unalmas lenne). Igyekszem hozni a következő fejezetet. :)

    Ölel,
    Frida

    VálaszTörlés