2015. 02. 12.

Karakterdilemma - LisBeth

Senki se feledkezzen meg a novellaversenyről!

Elcsépelt, illetve alig használt karakterek

Azért hoztam nektek egy ilyen bejegyzést, mert számos blogon sajnálatos módon ugyan azok a szereplők.
Régen én is ebbe a hibába estem, hogy az unásig használt karakterekről akartam még egy bőrt lehúzni, ám mára ez a múlté vált.
Nos, a blogspot világában, ahogy mindenki tapasztalja a történetek általában fanfiction-ökre szűkülnek le. (Ezt nem sértésnek szánom, én is fanfiction-t vezetek!)
Ezzel csak arra szeretnék rávilágítani, hogy ha az egyik főszereplő így is, úgy is mindenki által ismert, akkor legalább a másik fő karakter ne legyen annyira köztudott.
Számomra mindig is jobban élvezhető volt egy olyan blog, melyen nem ismerem annyira az egyik főszereplőt.
Mint mindenkinek nekem is megvan a véleményem a híresebb emberekről – akár pozitív, akár negatív – egy kialakított tulajdonsághalmazzal párosítva, s ha egy blogon olyan a főszereplő, akit például nem kedvelek, akkor az általam beskatulyázott szerepből nehezen tud kilépni, ezáltal nehezen is tudom megkedvelni.
Természetesen az agyonhasznált karaktereknek is megvannak az előnyei. Egy ilyen embert (főként a kinézetét) könnyebben bele tudjuk képzelni az eseményekbe, míg a kevésbé ismert szereplőét nehezebben, mert folyton elfelejtjük, hogy néz ki, legalábbis én biztosan.

Elcsépelt női karakterek:

Ariana Grande

Miley Cyrus
 

Selena Gomez
 

Demi Lovato

Vanessa Hudgens
 

Leighton Meester

Zoe Sugg (Zoella)

Bethany Mota


Lilly Collins

(És ehhez a kategóriához hozzá tudnám tenni az összes Disney-csillagot)

Elcsépelt férfi karakterek:

Nick Jonas

Zac Efron

Justin Bieber (ha nem Ő a fanficton főszereplője)

One Direction (ha nem Ők a főszereplők)

5 Seconds Of Summer (ha nem Ők a főszereplők)

(És ehhez a kategóriához hozzá tudnám tenni az összes Disney-csillagot)

Alig használt női karakterek:

Nicola Peltz

Chloé Moretz

Olsen-ikrek
 

Emma Roberts

Olivia Cooke

Lacey Chabert

Candice Swaneopel


Alig használt férfi karakterek:

Penn Badgley

Douglas Booth

Jamie Blackley

Kevin Zegers

Zedd


Max Thieriot

Kommentben írjátok meg, hogy miről szóljon a következő bejegyzésem, vagy miről olvasnátok szívesen!:)

Sok puszi és ölelés,
Lis

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, nem is tudod mennyit segítettél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves N!

      Szívesen tettem és remélem szemezgettél pár karaktert innen!:)

      Sok puszi és ölelés,
      Lis

      Törlés
  2. Kedves LisBeth!
    Elnézést,de szerintem Lilly Collins is agyonhasznált karakter. Leagalábbis én elég sok blogban olvastam róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen és Juliette!

      Én még nem láttam egy blogon sem, hogy őszinte legyek, de rendben, átteszem a sokat használt karakterekhez.

      Sok puszi és ölelés,
      Lis

      Törlés