2015. 02. 18.

Kritika - LisBeth


Először is bocsánatot kérnék a rövid kritika miatt, de csak ennyit tudtam kihozni magamból egy rész alapján. 

Kinézet és első benyomás a blogról:

Őszintén szólva nem tetszik a kinézet, nem tükrözi az előszó által lefestett történetet.
Kedves bloggerina társaimtól, ha kérnél egy design és fejlécalakítást, akkor biztosan szívesen elvállalná valaki.
Valamint, ha kialakítanál egy karakter/szereplő oldalsávot, akkor jobban meg tudnánk ismerni a szereplőket.
S ne felejts majd kitenni a rendszeres olvasók modult, én már fel is iratkoznék, ha lehetne.

Trailer is jól jön egy oldalhoz, így hamarabb el tudják dönteni a leendő olvasók, hogy szimpatikus-e a történteted nekik vagy sem. Továbbá jobban körvonalazódna egy vélemény bennük

Összességében:
egy fejléc és egy desgin rá férne a blogodra, biztos vagyok benne, hogy úgy több sikered lenne, hiszen nagyon jó írsz.

Értékelés: -

Történet (előszó):

Már az első pár mondatnál megtetszett a fogalmazásod. Jól használod a szavakat, tetszenek a mondatformázásaid, de sajnos találtam benne nyelvtani hibát, amit persze figyelmetlenség is okozhatott.
„A lábfejjemmel felkellett emelnem alulról az ajtót.”
Ha az igekötő és az ige közé szó kerül, akkor a szavakat különírjuk, valamint egy „j” kell csak a szóba, tehát:
„A lábfejemmel fel kellett emelnem alulról az ajtót.”
Kötőjelek előtt és után mindig szóköz van, nincs kivétel.
A fejezetet jobban tördelhetted volna, mert így nagyon összefolyik az egész. Pár sorközzel szelősebbé varázsolhatnád az egészet.

A történeted előszava engem nagyon megfogott, egyszerű, rövid, pont elég, gazdagodtál egy rendszeres olvasóval, szerény személyemben.

Összességében: jól írsz, nyelvtani hibák elvétve vannak, amik kiküszöbölése nagyon könnyű.


Értékelés: 9.5/10

2 megjegyzés:

  1. Drága Lis!

    Nagyon szépen köszönöm! :)

    Szerintem majd írok neked egy e-mailt.

    Puszi: Vida

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vida!

      Fejléc és design ügyben a közös e-mailre írj, ha egyéb kérdésed van, az természetesen jöhet nekem is!:)

      Sok puszi és ölelés,
      Lis

      Törlés