2014. 01. 16.

Fejlécek - Khyira



És akkor itt szeretnék megkérni minden rendelőt, aki hozzám fordul! Legyetek oly kedvesek, hogy lehetőleg olyan blogra ne kérjetek már dizi átalakítást, ahová már csak egy epilógust fogtok írni, mert úgy érzem, hogy ezzel azt szeretnétek kifejezni, hogy a munkám semmit nem ér. Én úgy érzem hogy jó diziket csinálok, elégedett vagyok a munkámmal - annyira, amennyire egy fejlődni vágyó és törekvő ember érezheti -  és nem gondolom, hogy egy zárni készülő blogra szánnám a munkáimat. Mert lehet hogy eddig volt 100 feliratkozó, valószínűleg már túl sokan nem látogatják, vagy nem fogják látogatni. Elnézést ezért a kiborulásért, csak szerintem mindig igyekszem mindenkinek a kedvére tenni, jól dolgozni, megfelelni az elvárásoknak és elképzeléseknek. Úgyhogy kérlek titeket, tiszteljétek meg a munkámat azzal, hogy egyrészt kiírjátok, hogy én csináltam a fejlécet, dizit, bármit, azt sem bánom ha linkkel együtt, másrészt, hogy csak úgy kértek tőlem bármit is, hogy azt kiteszitek, használni fogjátok, és nem csak két napig! Megértéseteket köszönöm! 


U.i.: A számos megrendelés miatt, előre láthatólag úgy 1-2 hétig nem fogok tudni rendelést elvállalni többet, szóval csak úgy írjatok! ^^

Khyira

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése