2014. 01. 28.

Fejlécalapok + Az éhezők viadala: Futótűz gifek - Honey

Sziasztok, mint láthatjátok fejléc alapokat és Az éhezők viadala: Futótűz gifeket hoztam. Tudom, hogy nem kérte senki, de sok helyen láttam már, hogy ez a film nagy kedvence majdnem mindenkinek. És köszönöm a szerkesztőtársaimnak - ha szólíthatóm így Őket -, hogy kiálltak mellettem. Aki nincs megelégedve velem, annak nem kötelező elolvasni/megnézni a frissítéseimet. A fejlécalapokról még annyit, hogy saját használatra vigyétek, és ha nem is szóltok, hogy elvittétek őket legalább a forrást írjátok ki.














xx Honey

2 megjegyzés:

  1. Dràga Honey!
    Nem értem mit kifogásolnak benned!?
    Gyönyörűeket alkotsz és amikor bemutatkoztál egy kedves,szerény lányt láttam benned! :)
    Azokhoz akik leszóltak téged:
    Lehet véleményt alkotni,de ez több mint romboló! Honey,próbálja felépíteni magát,nemcsak a többi szerkesztő segítségével. Talán egy ledves kritika ezerszer jobban szolgált volna! :(

    Szerintem neked már csak egy csipetnyi tapasztalat és precizítás hiányzik a tökéletes munkához!
    Rengeteg sikert kívánok neked és a többieknek is!
    Rebus
    Ui: Ne foglalkozz azzal aki lebecsmérli a munkáidat!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés