2014. 01. 18.

Ismerj meg! - Ever

Halihó! 

Mivel eléggé unatkozom, a rendeléseim elfogytak ezért gondoltam kiteszem ezt a bejegyzést, aminek nagyjából az a lényege, hogy aki szeretne megismerni, az bátran írjon nekem ide; ASK.FM
És ha belinkelitek kérdésbe, a facebook profilotokat, szívesen bejelöllek titeket, valamint nyugodtan írhattok, nem harapom le senkinek a fejét! :D Szóval csak bátran! <3

Apropó azt pedig még leírnám pár sorba hogy; akik TŐLEM rendeltek, azoknak a bloggerináknak a rendeléseit nem találom! Szóval ha van valaki aki még szeretné kérni tőlem, írhat e-mailt, vagy írhat az askomra és szívesen elkészítem neki! :)

Szoros ölelés mindenkinek, Ever <3 xxx

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Küldtem még egy levelet.Kérlek nézd meg,hogy megérkezett-e.
    Erre az e-mailre küldtem: daretodreamdesingblog@gmail.com
    Ha mégsem érkezett meg a levél,akkor kérlek erre az e-mail címre írjál nekem egy levelet: samuadrien@citromail.hu

    Üdv:Rosetta

    VálaszTörlés