2014. 01. 19.

Kiakadtam! - Ever

Újra azzal érkeznék, hogy megint tele a hócipőm. Hogy miért? Ez egyszerű! Folyamatosan jönnek a rendelések, ezt mi sem tudjuk EGY NAP alatt elkészíteni, de TI jöttök azzal hogy 50x megkérdezitek mikorra várható a fejléc, a design, esetleg a rendezett képek. Elegem van ebből, még jó hogy kiakadok, mikor leírom hogy "jövőhétre várható", újból felteszitek a kérdést. Próbálok/próbálunk MINDEN EGYES RENDELÉSRE válaszolni, s elkészíteni időben, de ha így folytatjátok az is biztos hogy elveszítem a türelmem, mint például most. Mert jogosan akadtam ki hiszen a fele rendelést nem találom, Khyira is tele van design munkákkal, úgy ahogy a többiek is! Miért nem tudtok egy kis időt várni? El lesz készítve a fejléc, a design és egyéb kérelmek, nem dísznek van létrehozva ez a blog!! 

Nem tudom hányadszorra írok ilyet a blogra, de ha nem értitek meg akkor mit tegyünk? Nem ülök/ülünk a nap 24 órájában a gép előtt, csak azért hogy nektek elkészítsük azt amire vártok. Elmondtam mindent, elmondtam hogy kész lesznek a munkák, hogy próbálok időt szakítani a tanulás mellett az oldalra is, de ha egyszer ennyire sürgetitek az embert? Kész, vége. 

FEJLÉCET VÁLLALOK, DE AZT ITT ÉS MOST ELMONDOM, HOGY FEKETE-FEHÉR FEJLÉCET, VALAMINT PNG-T NEM CSINÁLOK! 
Valamint az előbbi példa (ha lejjebb pörgettek) GIF, aki szeretne rendelni, nyugodtan kérjen tőlem, vállalom! És az is kint lesz a blogon, hogy mik a teendők. 

TISZTELET A KIVÉTELNEK, DE MÁR NEM BÍRTAM SZÓ NÉLKÜL.
ISMÉT! 

xxx Ever 

1 megjegyzés:

  1. Bocsánat ha felidegesítettelek azzal,hogy megkérdeztem,mikor leszel kész.Nem akartam.Csak kíváncsi voltam.
    Bocsánat. =(

    Üdv:Rosetta

    VálaszTörlés