2013. 12. 23.

Bemutatkozás, avagy Riri befutott

Hey there! Éppen nagykorúsított, végzős lány lennék, aki valahonnan az isten háta mögül a kritikaírók csoportját jött gazdagítani. Szerkesztésben a tudásom a Paintig terjed – de abban profi szinten -, szóval nem hinném, hogy bárki jól járna velem ezen a téren.  A bloggervilágban annyira nem ismert a nevem, de ha valaki kíváncsi, írok egy fanficet Catching Sunshine címmel, valamint van egy saját, naplószerű blogom is, a Butterfly Sparks
Amit érdemes tudni, hogy hatalmas könyvmoly vagyok, az a fajta, aki sír, hogy nincs mit olvasnia, pedig a polcai majd' összeroskadnak. A nyár nem az én évszakom, de imádom a májusi esőt, a havat, a fehér karácsonyt, mindent, ami eper és Japán.
Tudni kell még rólam - csak hogy visszatérjünk az eredeti témához -, hogy kinézet terén könnyen lenyűgözhető vagyok, ám ha történetre kerül a sor, kijön belőlem a maximalista énem. Jómagam is imádok írni, de a mai világban a sok sablon mellett szinte lehetetlen egyedit alkotni, éppen ezért nem is szabad elfogultnak lenni. A helyesírási hibákra nagyon allergiás vagyok, ha a szöveg megszerkesztettségével van gond, azt már jobban viselem. Tehát kritikákkal, történetre vonatkozó óhaj-sóhajjal bátran forduljatok hozzám, nem harapok, ha van rá igény, bétázást is vállok. Őszinte embernek tartom magam, de nem bunkónak és durvának, valamint az egyes történetekhez fűződő negatív sztereotípiáimat (hadd ne mondjak példát) jól le tudom vetkőzni, hogy építő véleményt formálhassak.

Amit kérni lehet:
-       kritika
-       trailer (emailben!)
-       blogajánló
-       interjú
-       karakterek
-       gifek
-       bétázás
És még pluszban:
-       helyesírási segédlet
-       cikkek/vélemények
-       ajánlók (film/könyv)

Végül itt lenne három trailer és videó, amit én készítettem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése