2013. 12. 29.

Elkészített fejlécek - Információk

Sziasztok! 
Most csak néhány általam készített fejlécet hoztam, plusz még némi információt a rendelésekkel kapcsolatban. Amint már láthattátok az oldalmodulok között, mostantól CSAK könyvborítót fogok készíteni ezen az oldalon. Sajnos én sem így terveztem, de lassan kezdődik az iskola, és előreláthatólag nem lesz annyi időm ezekre a dolgokra, mint most. De, hogy némi sovány vigaszt is közöljek, ez a rendszer maximum júniusig lesz érvényes. A nyári szünet kezdetén minden visszaáll a normális körforgásba, és ismét lehet majd tőlem design átalakítást, és fejlécet rendelni. De addig a türelmeteket kérem! Nos, csak ennyit szerettem volna. Akkor most jöjjenek az utolsó általam készített fejlécek. 
Ui.: A rendeléseket, amiket tegnap 0:00 - ig adtatok le, még elkészítem! 
AshleyBo







1 megjegyzés:

  1. Szia Ashley Bo!
    Írtál nekem még 23. -án ,hogy készítesz egy fejlécet és egy könyvborítót.
    És azt mondtad ,hogy holnapra kész lesz(24.- ére )
    Na és azt szeretném megkérdezni ,hogy azt mikorra kaphatom meg??
    Xx

    VálaszTörlés