2013. 12. 06.

Interjúalany #3 - Ashley Bo

Rettenetesen örülök, hogy én tehettem fel a kérdéseket Ashleynek, egy élmény volt vele, a legszebb design kategória első helyezettjével dolgozni.

***

1. Miért kezdtél el írni?

Bármennyire egyszerű is ez a kérdés, igen nehezen tudom rá megfogalmazni a válaszomat. Igazából egy rendkívül személyes dolog hatására kezdetem el írni. Mikor az egyik legjobb barátom balesetet szenvedett, és sajnos itt hagyott bennünket, úgy éreztem, hogy a rengeteg érzelmet, mely ennek hatására felgyülemlett bennem, muszáj valahogy kiadnom magamból. A rengeteg terápia, és a szüleimmel való beszélgetés sem segített, és valahogy – igazából már nem emlékszem pontosan – de rátaláltam egy blogra, és eszembe jutott, hogy esetleg én is elkezdhetnék egy történetet, amit az eltávozott ismerősöm emlékére írok meg. És így kezdődött minden. Ezt nem igazán szoktam terjeszteni, mert nem érzem szükségét, hogy megosszam ezt az információt bárkivel, de úgy érzem, hogy ezt már ideje volt megosztanom a nagyközönséggel.

2. Mi alapján választottad ki Lilly Collins karakterét?

Erre egy sokkal egyszerűbb választ tudok adni. Mert rendkívül imádom mint színészt, és embert egyaránt. És hogy őszinte legyek, már régóta akartam egy olyan sztorit írni amiben ő lehet az egyik főszereplő, ezzel is kifejezve az iránta érzett tiszteletemet.

3. Mi segít a fejezetek megírásában?

Zene, ami nélkül nem is tudok nekiállni egy fejezetnek. Amit éppen hallgatok – legyen az szomorú, vagy pörgősebb – kihat az érzelmeimre és ez segít abban, hogy sokkal színesebb és izgalmasabb legyen az adott rész.

4. Mi az oka annak, hogy a rózsaszín uralkodik a blogod dizájnjában?

Lehet, hogy ez elcsépelt, és ennyi idősen nem kéne már ezt mondanom, de imádom ezt a színt. Szerintem olyan lágy, és megnyugtató hatása van, ami az olvasókat sokkal jobban ellazítja, mintha fekete, vagy valami sötétebb szín uralkodna a blogon.

5. Hogyan találtál rá Justin Bieber- re, mi fogott meg benne a legjobban?

Ez rettenetesen hosszú történet, de ha már interjú, akkor a válaszom legyen kerek, és velős. Az egész történet 4 évvel nyúlik vissza, mikor berobbant a köztudatba. Elmondhatatlanul irritált a személye, és mint sok más ember, én is megvetettem, és a nemi vonzódását firtattam. Egyszerűen libabőrös lettem, ha egyetlen számát is meg kellett hallgatnom, de mégis egy hatalmas fordulatot vett az egész, amikor kijött a Pray című száma. Innentől kezdve kezdtem megszeretni, és egyre többet hallgattam a zenéjét. Azt is mondhatom, hogy vele együtt nőttem fel én is. És ahogy egyre idősebb lettem, kezdtem megérteni a dalait, és amit azokon keresztül szeretne közölni a Világgal. De azt a bizonyos pontot az a bizonyos találkozás tette rá az i-re. Mikor a Believe turné egyik legnagyobb állomásán – Londonban – találkozhattam vele. Egyszerűen hihetetlen volt, hogy egy olyan emberrel mint ő, pár sort tudtam beszélni, amit be is tudhatunk egy apró interjúnak. A válaszai szinte felismerésképpen csaptak belém, és rájöttem, hogy ő mégsem olyan rossz ember mint azt sokan hiszik. Az egész személye megfogott, és az, hogy ő képes küzdeni. Minden egyes nap megbirkózik azzal, hogy híres, és hogy több millióan utálják, vagy éppen szeretik. Gondoljunk bele! Neki sem lehet könnyű, és az, hogy a kisebb – nagyobb pofonok után felbír állni, tényleg tiszteletre méltó.

6. Mennyire izgulsz egy - egy fejezet feltevése előtt/után?

Hát, hogy őszinte legyek, nem nagyon szoktam izgulni. Persze egy egészséges kis félelem van bennem, hogy mi van akkor, ha valakinek nem tetszik amit írtam, de ilyenkor mindig arra gondolok, hogy van olyan, aki örömmel olvassa a fejezeteket, amiket kisebb nagyobb küzdelmek árán írok meg, és ez mindig megnyugtat.

7. Mióta szerkesztesz fejléceket?

5-6 hónapja. De mikor először elkezdtem, nem gondoltam volna, hogy ennek az egész fejléckészítésnek lesz jövője. Hiszen először csak próbálkoztam, és nem is gondoltam arra, hogy ennyit fejlődhetek, és ilyen szintű munkákat tudok majd kiadni a kezeim közül, és hogy ezt a fajta tudásomat fel tudom majd használni arra, hogy segítsek másoknak.

8. Mi motivált rá, hogy a blogod dizájnját saját magad készítsd el?

Szerettem volna, ha a blogom teljes egészében a saját időmnek, és erőlködéseimnek a tükörképe lenne, hogy az olvasóim is lássák, mennyire fontos nekem a blogolás, és az erre fordított idő.

9. Milyen érzés, hogy minden egyes fejezet alatt vár rád néhány komment?

Hihetetlenül jó érzés! Mikor először elkezdtem a blogolást, sosem hittem volna, hogy bárkit is érdekel az amit csinálok, de mára már rájöttem, hogy nagyon sokan állnak mellettem, és támogatnak az írásban. Lehet, hogy a többségüket sosem fogom megismerni, vagy esetleg sosem fogok személyesen találkozni velük, de így virtuálisan is rengeteg mindent köszönhetek az olvasóimnak, és azt a rengeteg szeretetet és támogatást, amit tőlük kapok, sosem tudom elégszer megköszönni.

10. Mit jelent számodra az írás?

Egy kibúvót a valóságból a saját, általam elképzelt világba, ahol minden úgy és akkor történik ahogyan azt én akarom. Az írás számomra a megnyugvást, és a túlfűtött kreativitás kiélését jelenti. Ha nem írnék, biztosan depressziós lennék, vagy csak túlságosan is antiszociális. Rengeteget jelent nekem az, hogy ilyen módon is ki tudom adni magamból a dühömet, esetleg a boldogságomat, mert így nem sértek meg senkit, és magamban sem teszek kárt. Az írás mára már lételememmé vált, és ez az egyetlen egy dolog, amit soha senki sem vehet el tőlem.

Bónusz kérdések

- A családod, és a barátaid tudják, hogy írsz?

Családomból senki, és hogy őszinte legyek nem is tervezem elmondani nekik. A blogolás világa egy menekülési pont, ezért is nem szeretném, ha anyukám vagy bármelyik családtagom egyszer rábukkanna az egyik személyesebb történetemre. A barátaim közül minimális mennyiség van tisztában azzal, hogy blogolok,- szám szerint hárman - a többiek pedig azt sem tudják, hogy írok.

- Mi a legnagyobb célod?

Híres fotós, esetleg író akarok lenni. Igaz, hogy a kettő teljesen más kategóriába tartozik, de mindenképpen olyan szakmát szeretnék választani, amiben kiélhetem a kreativitásomat, ezt a szempontot figyelembe véve, az irodai munka semmiképpen sem jöhet szóba. Továbbá nyelvvizsgázni is szeretnék, és nem utolsó sorban el szeretnék jutni Japánba is.

- Mit csinálsz szabadidődben az íráson kívül?

Rengeteget olvasok, rajzolok, fényképezek, sportolok, vagy a barátaimmal vagyok.

- Küldenél pár linket az általad olvasott kedvenc blogjaidról?

Természetesen igen. http://saveme-diana.blogspot.hu/ , http://jurrystieber.blogspot.com , http://youaremynewlife.blogspot.com/, http://neversawyoubutiloveyou.blogspot.com/


***

Nagyon szépen köszönöm Ashley Bo, hogy időt szakítottál az általam feltett kérdések megválaszolására, és mégegyszer gratulálok a helyezésért

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése