2013. 12. 03.

Betelt a pohár! - Ever

Sziasztok! 
Nos, nem is tudom hogy vágjak bele, ugyanis torkig vagyok hogy egyes emberek akik rendelnek fejlécet (tisztelet a kivételnek!!!) pofátlan módon viselkednek velem/velünk szemben! A legutóbbi eset az volt, hogy elkészítettem egy fejlécet - végre saját magam is megvoltam elégedve azzal a munkámmal -, de az illető arra sem méltó, hogy kitegye! Mindennap megnéztem a blogot, hátha kitette az általam készített fejlécet, de nem mert neki nem tetszik. És teljesen nyugodtan ír nekem még egy e-mailt, melyben szeretne még egy fejlécet rendelni. Komolyan mondom hogy ez felháborító!! 
Megértem, ha annak a bizonyos rendelőnek nem tetszik a munkám, de akkor nem ezt kell csinálni, hanem szólni és ebben az esetben átadtam volna szerkesztőtársamnak Briana - nak! 
A másik hogy elkészítem, majd elküldöm és természetesen oda írom hogy "ha nem tetszik nyugodtan lehet szólni" és néha azt is, hogy "légyszíves írd ki honnan származik és kitől". Ha az illetőben megbízom, természetesen nem írok neki ilyet. De hogy válaszra sem méltattok? Nem harapom le senki fejét ha nem tetszik valakinek az, amit készítek, de legalább akkor írjátok meg és ne a gép előtt ócsároljátok a munkám! 
A harmadik pedig a legjobb, hogy nyugodt szívvel leülök a gép elé, nekikezdek a munkámnak, szokás szerint elküldöm neki a fejlécet és nem teszi ki, utána jó pár nap után letörli a blogot? Mi ez, ha nem pofátlanság? 
Én sem tudok, s Briana sem tud mindegyik e-mailra válaszolni, próbálunk de ha egyszer mindketten elvagyunk foglalva, akkor sajnálatos módon nem tudunk még +5 fejlécet készíteni. Nem ebből állnak a mindennapjaink, de szánunk rátok időt és órákat küszködünk egy fejléccel, ti meg így viselkedtek! 
Eddig bírtam, kész vége, aki továbbra is így viselkedik, az nem számítson Briana - tól, s tőlem se fejlécre, vagy design alakításra! 

. . . . . 

MÉG EGYSZER: TISZTELET A KIVÉTELNEK!!! 
TOVÁBBI SZÉP "ESTÉT"!
DTD közreműködői 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése