2013. 12. 20.

Kritika#9

Író: Noémi B. 

Kinézet: A fejléced tetszik, de amibe mégis beletudnék kötni, az például a lány kezénél lévő pillangók. Egyáltalán nem tetszik rajta és alapból nem kedvelem a png fejléceket, ez mégis megfogott. A cím sem tetszik, miért van 2x ott? És az a 4 szó minek oda? Így csak elrontja az egész fejlécet. 
A modulok kevesek, fel kéne töltened őket hogy több legyen és szebb. A modulokhoz ne tegyél szívet, így nagyon csúnya. És ahogy vettem észre, ott alul is egy rakás szív. De minek? 

Történet: Mivel eddig csak 1. fejezet van, s prológus nincs ami szerintem szükséges lett volna, így nem fogok sokat írni erről sem. A történet röviden hogy a lány szülei elváltak mert az apja megverte az anyját. Igen, olvastam már ilyet, de azt kell mondjam végre nem egy Harry Styles fanfiction!!! 
Mikor megláttam hogy "David Better" azonnal elkezdtem olvasni. Bevallom az első fejezet eleje nem volt túl érdekes. Irritált a lány anyja, hogy így viselkedik, hogy pasizni jár el. Aztán amikor már Harry is képbe került, akkor kezdtem izgulni nagyon. Tény hogy van benne sablon, de lényeg a lényeg. Engem megfogott. 

Remélem nem bántottalak meg semmivel, további jó blogolást és kellemes ünnepeket! <3
xoxo , EVER

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm!:)) Nem esnek rosszul a negatív kritikák, csak ezektől javulhat a blog:D

    VálaszTörlés