2013. 12. 22.

Khyira bemutatkozik

Sziasztok! Nem olyan régen, én is jelentkeztem a szerkesztőségi tagfelvételnél, és mint láthatjátok megfeleltem a követelményeknek. Khyira vagyok, páran esetleg ismerhettek a Khyira-grafika.blogspot.hu- ról, illetve a nemrég indult új blogomról mely a-vegzet-kelyhe.blogspot.hu oldalon található. 
Hát nem igazán kenyerem a nagy bemutatkozás és miegymás, de akkor pár szóban. 
Öhm.. azt hiszem az itteni blogot vezetők között túlkorosnak számítok, imádnám ha esne a hó karácsonykor, kreatív vagyok, imádom a könyvek illatát, a forró csokit és még sok egyebet is, ám maradjunk inkább a lényegnél. 
Körülbelül 4-5 éve foglalkozom photosoppal, több külföldi oldalon is megtalálható vagyok a grafikáimmal, ahol a jelenlegi tudásommal még nem vagyok a legjobbak között nyílvántartva, de ami késik persze, az nem múlik! :) 
Ezen kívül körülbelül 7 éve szerepjátékozom, eddig két novella versenyen indultam, ebből az egyikkel a legjobb 10-ben, a másikkal a legjobb 3 között végeztem.  
Mostanában foglalkozom egy picit a html-kódokkal is, úgyhogy talán egyszer arra is azt mondhatom, hogy értek hozzá valamennyire. 

Amit kérhettek tőlem az oldalon: 

- Fejléc
- Dizájn átalakítás
- Kritika

Amit fogok hozni: 

- gifek
- hátterek
- karakterképek

És akkor néhány munkám: 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése