2013. 12. 20.

Egy kis hirdetés

Drága olvasók! Most csak azt szeretném megemlíteni, hogy nyilvánosságra hoztam a 2. történetes blogomat, a prológust már láthatjátok is. A trailer is elkészült, amiből megtudtok még néhány információt, valamint a szereplős oldalon is szétnézhettek. Úgy gondolom, hogy karácsonyig nem lesz új bejegyzés, tőlem, ezért mindenkinek 
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok!

Részlet:


"Tisztában vagyok a szükségleteimmel. Érzem legbelül, és igen, van, hogy kivetítem másra. Valakire, aki nem is tudja, mi az, hogy ölelés vagy, szeretet. Halvány fogalma nincs, mit jelent számomra mindez, ám én tudom és nekem borzasztóan fontos. Csak egy gyenge pillanat kell, hogy el tudjam hitetni magammal, amit kapok, az elég. Közben meg tudom, hogy ő a felét se tudja megadni annak, ami elég lenne. Ad valamit, de nem azt, amire vágyom. Kapok valamit, de nem elégít ki. Nem elég, mert nem erre van szükségem, ennek ellenére valamiért mégis, időről-időre képes vagyok abban a hitben éltetni magam, hogy jó lesz. Majd ez lesz "az", közben meg már az első pillanatban érzem, hogy nem elegendő, soha nem lesz elég mert ez csak egy varázslat. Határozatlan ideig tartó varázslat, ami majd váratlanul illan el, mégis valami miatt még mindig hiszek benne, hogy ez most más lesz. Saját ábránddal töltöm tele. Csak épp akkor leszek bajban, mikor kiderül, a képzeletemnek halvány köze sincs a valósághoz."

Trailer

Blog


Kellemes böngészést!
Briana T.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése