2015. 07. 01.

MM, avagy Mircsi Megmutatkozik

Sziasztok!
Már egy ideje nem jelentkeztem, amit szörnyen röstellek, de higgyétek el megvolt az okom rá. Most nem kezdenék el magyarázkodni, ha nem bánjátok, meg valószínűleg amúgy is tudjátok, mert nem én vagyok az egyetlen - remélem, khm -, aki hasonló indokkal vett ki szabadságot rövidebb - cirka 9 hónapra - időre. De most újra itt vagyok, és újult erővel vágok neki a kritikarendeléseknek és designátalakításoknak (szigorúan fejléc nélkül!). Bemelegítésképpen elkészítettem a DTD legújabb kinézetét, ami elég kemény volt, három, az az 3, vagyis HÁROM! durva napon vagyok túl, amit szinte csak kódolással töltöttem, és majdnem szét is hasadt tőle a fejem, de végül túléltem -, amint láthatjátok - és nagyon remélem, hogy a ti tetszéseteket is sikerült elnyerni ezzel a kódos, vattacukros csodával, ami a mi kis szerkesztőségünkben elég nagy sikert aratott. A gyönyörű fejlécet sajnos nem én készítettem, ahogy Briana is mondta, "nem lehet mindent", ezért nekem csak a kódolás jutott. De nagyon bízok benne, hogy azért ezzel is a segítségetekre tudok lenni. :)
Nem is szaporítanám tovább a szót, akkor lássuk is, hogy mi mindent kell tudni rólam:

Amiket várhattok tőlem:

  • Kritika: egyszerre csak 5 embert írok fel a listámra, majd minden elkészült kritika után lehet pályázni a felszabadult helyre. Fontos tudni, hogy csakis abban az esetben kerül be valaki a sorba, ha TŐLEM kéri a kritikát, és nem csak úgy odahányja, hogy "írjatok má' nekem egy kritikát, tök mindegy ki". Ha ő nem veszi a fáradtságot, hogy utánanézzen annak, hogy kinek a véleményét szeretné hallani/olvasni, akkor nehogy már én ugráljak neki. Tessék megnézni a régebbi kritikáimat (baloldalt, gyémántok, középen a nevemre kattint), és ha úgy gondolja, elég értelmes vagyok a blogának a véleményezésére, akkor csak hagyni kell egy üzenetet a chatben, hogy "Kedves M(ircsi)! Szeretném kikérni a véleményedet a blogomról. Előre is köszönöm, HakapeszMaki". És ennyi. Pont.
  • Cikkek: Nem vagyok híve a világmegváltós cikkeknek, ezért ilyet ne is várjatok tőlem. Fogok írni nektek egy keveset a kinézet fontosságáról, hogy mire ügyeljetek oda, és hogy mit árul el az íróról. Ez lesz életem első cikke, szóval legyetek velem elnézőek. :"D
  • Kódok: és, igen! Talán ehhez értek a legjobban, ezért csak természetes, hogy megpróbálok egy kevéske tudást átadni nektek, hogy ti is boldoguljatok az egyszerűbb HTML kódokkal. Továbbá, számíthattok pár saját készítésű szövegdobozra, karaktertáblára(?), illetve ehhez hasonló nyalánkságokra, amiket természetesen nem csak odanyomok az orrotok alá, hogy "nesze, vedd el!", igyekszem majd érthetően elmagyarázni a működését, az átalakítását, meg mindent, amit tudnotok kell róla. :)
  • Design: Legyen akár kódos, akár egyszerű alapsablonos, ha fel tudsz mutatni nekem egy kész fejlécet, én elvállalom a további simításokat. Sajnos ebből sem tudok korlátlan mennyiséget a nyakamba venni, ezért itt is van egy határ, ami igazából megegyezik a kritika limitjével, vagyis összesen 5 blogger, illetve bloggerina kerülhet fel a várólistára egyszerre. És abban a szerencsés helyzetben vagytok, hogy nem kell más design blogokhoz futkároznotok fejlécért -, de ha úgy tetszik, csak nyugodtan, -, ugyanis van olyan lehetőség is, hogy nem tőlem, hanem Miranától kértek egy teljes designátalakítást fejléccel együtt természetesen, amit drága főszerkesztő asszonyunk, Briana készít majd el. Visszautasíthatatlan ajánlat!
Hát, nem tudom, mit mondhatnék még, de ha nem bánjátok, akkor felhasználom ezt a bejegyzést egy kis önreklámra, ezért ha esetleg érdekel titeket, akkor kukkantsatok be a blogomra. :))


Ölel Titeket,
M. Mircsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése