2015. 07. 27.

Újabb elvihető fejlécek- Gloria

Halihó!
Most 4 darab  fejléccel érkeztem, ámde a különlegességük, hogy az első fejléchez nem volt ihletem, az bizony anélkül készül. Míg a második és a harmadik fejléchez konkrétummal vadásztam a képeket. Hatalmas különbség van a kettő -
vagyis három - között. Ezzel is lehet látni, ha normálisan van leírva a rendelés mennyivel szebb munkákat lehet készíteni! Remélem tetszenek a munkáim, habár az első elég gyatra lett, de sebaj. A negyedik pedig egy blogra készült.
ELVIHETŐ
ELVIHETŐ
ELVIHETŐ
fantazmagória

5 megjegyzés:

  1. Nemár :D Nekem mindhárom tetszik, de az első leginkább. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az elsőt abszolute utálom. Nem tudom miért :') Szerintem nagyon... öhm, nem is tudom milyen. :D

      Törlés
  2. Úristenem! Ezek csodásak!
    De meg szeretném kérdezni, hogy a harmadik és második képen ki a lány, vagy mi a neve?
    millió puszi,
    xx Kayleigh D.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Csodálatosak lettek, oké? xx

    VálaszTörlés
  4. Szia tudnál készíteni fejlécalapot nekem?

    VálaszTörlés